6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 40008
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1474

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پوست و مو

دانلود تحقیق درمورد پوست و مو

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد پوست و مو

با دانلود تحقیق در مورد پوست و مو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پوست و مو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پوست و مو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پوست و مو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

 

هنگامي كه آب دارار املاح آهكي باشد، از كف كردن مواد شوينده روي موها جلوگيري مي‏كند. و در نتيجه شستشوي سر به سختي انجام مي‏پذيرد. مثلا آب دريا براي موها خوب نيست و بعد از آن بايد از آب شيرين استفاده نمود. ضمنا آب دريا باعث كم‏رنگي موها مي‏گردد. هوا نيز خود بر روي موها اثر مي‏گذارد. بخصوص اشعه ماوراء بنفش آفتاب، باعث ريزش مو شده و مضر مي‏باشد طرز صحيح شستن موي سر. قبل از هر چيز يك برس زبر يك شانه يا دندانههاي سفت و مرتب و انتخاب شامپوي مناسب، پرچه چربي مو زيادتر، باشد. احتياج به شستن بيشتري مي‏باشد استفاده از شامپو غليظ ايجاد الكتريسته در موها مي‏كند بايستي مقدار شامپو مورد با آب مخلوط شود. آبكشي با آب سرد موها را شفاف مي‏نمايد.

***بازگشت***

 

مورد استفاده لوسيون  NH2همانطوري كه آگاهيد علت ريزش مو كمبود اسيد آمينه بدن است و لوسيون  NH2ماده‏اي است كه مي‏تواند اين كمبود را جبران كند. طرز مصرف، هر شب قبل از خواب يك آمپول  NH2را شكسته به روي پوست سر كه اطمينان داريد تميز است و آلوده به هيچ ماده چربي پالوسيون نمي‏باشد برزيد و به مدت  5دقيقه موها را ماساژ دهيد بيماري‏هائي كه ممكن است سلامت موهاي شما را مورد تهديد قرار دهند و براي معالجه آنها بايد به پزشك مخصوص مراجعه نمود به اين شرح مي‏باشد لاپاژ - لاتينن - توتيكوركسي - تنوزيا، مرض صدف.

 لاپاژ. اين بيماري داراي ميكرب بوده، در اين حالت موها به شكل گرد به اندازه پنج ريالي مي‏ريزند. لاتينن. در اين بيماري موها در اثر كمبود ويتامين‏هاي بدن مي‏ريزد و بايد براي معالجه آن به پزشك مراجعه كرد. توتيكوريكسي. در اين بيماري مو حالت طبيعي خود را از دست مي‏دهد ودر بعضي قسمت‏ها متورم مي‏گردد عامل اين بيماري عبارت است از مصرف زياده از حد مواد شيميايي كه بر اثر آن موها تورم پيدا مي‏كند و هنگام شانه‏زندن مي‏شكد و مي‏ريزد.

 ***بازگشت***

 

به علت از بين‏رفتن دانه ‏هاي رنگي مو مي‏باشد كه قسمت مياني مو را پر كرده است، در اشخاص مسن، سفيدشدن موها يك امر طبيعي است كه بر اثر فرسودگي سلول‏هاي رنگي پيش مي‏آيد ولي در مورد اشخاص جوان نوعي بيماري محسوب مي‏شود كه در اثر شوك يا ترس يا حوادث هيجان‏انگيز و غير مترقبه پيش مي‏آيد.

***بازگشت***

 

براي جلوگيري از سفيد شدن زودرس موها به عقيده دانشمندان بايد از مواد غذايي استفاده كرد كه داراي املاح روي، آهن، پتاس، منگنز باشند. موهائي كه مولكول‏هاي رنگي خود را از دست داده و سفيد شده از موهاي رنگي شكننده ‏تر هستند. ولي ريشه آنها سست نيست، سفيدشدن موها دليل ريزش آن نمي‏باشد.

 ***بازگشت***

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر