7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 40125
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1703
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی

دانلود تحقیق درمورد اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی

با دانلود تحقیق در مورد اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اعتماد به نفس و نقش آن در موفقیت تحصیلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

اعتماد به نفس یعنی ایمان به توانایی های ذاتی و استعدادهای فطری خویش و ایمان به یاری خدا در پرورش و گسترش آنها. در اعتماد به نفس قدرتی هست که توانایی ها و اقتدارتان را دو برابر می کند. همه ما با اعتماد به نفس به دنیا می آییم. اعتماد به نفس یعنی ایمان به ذات خدا گونه و اعتقادات باطنی خویشتن.

" عمل کردن و نتیجه گرفتن بهتر از هرگز عمل نکردن است"

چیزی به نام شکست وجود ندارد، شکست تنها یک قضاوت است که ما آن را به عمل و رفتاری خاص نسبت می دهیم. پیشنهاد می کنم که از امروز شکست را از قلمرو ذهن بیرون رانید و به جای آن این باور را بشناسید: شما نمی توانید شکست بخورید، تنها می توانید با نتایجی روبرو شوید. خوب مهمترین پرسش که ممکن است مطرح شود این است: با نتایجی که به وجود می آورید، قصد دارید چه کنید؟ باید از نتایجی که عاید کرده اید درس بیاموزید و دیگر بار تلاش کنید. و این تنها نکته ای است که از شما انتظار می رود که درک نموده و بپذیریدو در تمام جنبه های زندگیتان به کار ببرید.

این واقعیت را در ژرفای ذهن و قلبتان ثبت کنید که شما هرگز شکست نخورده و نخواهید خورد. هرگونه قضاوت ظاهری و پوچ مبنی بر احتمال شکست شما را از ورود به مسیر پر پیچ و خم زندگی باز میدارد و نمی گذارد با چالشها درگیر شوید و از آن تجربه بیندوزید. به هر حال خطاها  جوهر و خمیر مایه رشد و تعالی است.

گزارشگری از توماس ادیسون پرسید: که پس از 25 بار هزار بار تلاش برای اختراع باطری و شکست در این زمینه چه احساسی دارد، پاسخ داد شکست؟ نه شکست نخورده ام من اکنون 25 هزار روش را برای ساختن باطری می دانم.

غالب مردم از تجزیه و تحلیل پیروزی هایشان غافلند و صرفاً تحت تأثیر شکست هایشان به تفکر اعمال و رفتارشان می پردازند. هرگاه سراپا مشتاق هدفی باشید و اعتقاد کامل داشته باشید که به انجامش قادرید و از ارتکاب خطا ترس به دل راه ندهید، خواسته شما نمی تواند ازتحقق باز ایستد.

رهنمودهایی برای به کار گیری درس های جدید:

- از به کار گیری واژه شکست درباره خود و هر فرد دیگر جداً اجتناب کنید. به خود یادآور شوید که اگر کارها بر طبق برنامه پیش نرفت و اوضاع بر وفق مراد نبود، شکست نخورده اید، صرفاً با یک نتیجه روبرو هستید.

 

- آنگاه این پرسش فوق العاده موثر را با خود در میان بگذارید با نتایجی که به دست آورده ام قصد دارم چه کنم؟ به جای اینکه از پیامدهای نامطلوب رنجش به دل گیرید، نسبت به درس هایی که آموخته اید شاکر و سپاسگزار باشید.

- وقتی نیروی مخالفی درباطن تان زمزمه می کند که نه این غیرممکن است، این دشمن لانه کرده در ضمیر باطن را از قلمرو ذهن بیرون برانید و افکار شجاعانه و مثبت را به جای آن بنشایند.

یکی از بهترین راههای پرورش اعتماد به نفس مشری بودن آن است. دیگران روانه تشویق و ترغیب می کند. شب ها قبل از خواب با اندیشه های قدرتمند سرشار از اعتماد به نفس خدا دوستم دارد، هدایتم می کند، خدا راه را نشانم می دهد، منتظر شوید تا دیگران به شما اطمینان و اعتماد به نفس بدهند یا تحسینتان کنند، به جای زانوی غم بغل گرفتن، بدانید که آن کسی که شما را آفرید دوستتان دارد و همواره مشتاق است که به شما کمک کند.

" انسانی که فکر می کند، می تواند موفق شود"

تکنیک هایی برای غلبه بر استرس و اضطراب:

- بر  سکوت متمرکز شوید

- امروز هم مثل روز تعطیل

- ماساز شقیقه ها (به هنگام بازدم ماساژ و به هنگام دم ماساژ را متوقف کنند)

- آب گرم بنوشید

- حوله مرطوب

- پشت دست خود را نوازش کنید

- شیر بنوشید

- نیایش

- پای کوبی (پای کوبی شادی بخش ترین کار است،کاری است که ملول ترین افراد را دیگران میکند.

- خواب آرام (به هنگام بی خوابی، به تنفس خویش توجه کن، مثل خفته ای تنفس کن و به خوابی خوش در شو

- استراحت ( در هر ساعت 5 دقیقه آرام یابید،به خود استراحت بدهیدو با صدای بلند به خود بگویید 5 دقیقه آرامش)

- سهل گرفتن.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر