6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 40205
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2112

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلودگی محیط زیست

دانلود تحقیق درمورد آلودگی محیط زیست

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد آلودگی محیط زیست

با دانلود تحقیق در مورد آلودگی محیط زیست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلودگی محیط زیست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلودگی محیط زیست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلودگی محیط زیست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

آلودگي هوا:

در زمينه آلودگي هوا قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا مصرب 1374 (مواد 28-تا 32 8) بر طبق اين قانون افرادي كه با وسائل نقليه موتوري غير مجاز تردد نمايند مرتكب جرم آلودگي هوا مي شوند همچنين صاحبان و مسولين كارخانجات و كارگاههاي آلوده كننده كه برخلاف اين قانون عمل نمايند مجرم هستند به همين نحو صاحبان و مسولان منابع تجاري و اماكن عمومي كه موجبات آلودگي هوا را فراهم مي آورند مجرم محسوب مي شوند.

2ـ قانون مجازات اسلامي ماده 688 : هر اقدامي كه تهديد عليه بهداشت عمومي شناخته شود از قبيل آلوده كردن آب آشاميدني يا توزيع آب آشاميدني آلوده و ب ممنوع مي باشد در مثالهاي زمره شده اگر چه به آلودگي هوا اشاره شد اما از آنجا كه آلودگي هوا نيز تهديد عليه بهداشت عمومي است و همچنين كلمه از قبيل نشان دهنده تمثيلي بودن مثالهاي ذكر شده است مي توانيم آلودگي هوارا نيز شامل اين ماده بدانيم در ضمن در تبصره 2 اين ماده در  تعريف آلودگي محيط زيست آلودگي هوا نيز ذكر شده.

 

آلودگی هوا عبارت است از حضور مواد نامطلوب در هوا به مقداری که بتواند اثرات مضر ایجاد کند. اگر چه در حالت عادی تنها به اثرات سوء وارد بر انسان توجه می شود، اما این تعریف، آلودگی هوا را تنها به این اثرات محدود نمی نماید. مواد نامطلوب می توانند، بر انسان و گیاه، مواد و اشیاء یا محیط زیست جهانی تأثیر گذاشته و یا با مه آلود کردن هوا وایجاد بوهای نامطلوب مناظره جلوه های نامناسب ایجاد نمایند. بسیاری از این مواد مضر از طریق  مناسبی که در حال حاضر تحت کنترل انسان نمی باشد، وارد اتمسفر می شوند، در عین حال در اکثر مناطق با تراکم جمعیت زیاد، خصوصاً کشورهای صنعتی، منشاء اصلی این آلاینده ها فعالیت های انسانی می باشد. بطوریکه امروزه شدت آلودگی در سطح جهانی به حدی رسیده است، که بالقوه می تواند برای زمین بحرانی باشد. حوادث ناگوار ناشی از آلودگی هوا مانند حادثه لندن که باعث مرگ بیش از 4000 نفر در سال 1952 در شهر لندن در اثر مه دود فتوشیمیایی، گرم شدن کره زمین، تخریب لایه ازن،  ریزش باران های اسیدی، تغییرات شدید اقلیمی و بسیاری از عوارض دیگر، نتیجه ورود آلودگی ها به اتمسفر می باشد. که حیات موجودات را بیش از پیش مورد تهدید قرار می دهد. لذا بایستی، نسبت به کاهش و کنترل آلاینده های تصمیمات جدی تر و عملی تر اتخاذ گردد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر