7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40328
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2236

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تجارت الكترونيكي

دانلود تحقیق درمورد تجارت الكترونيكي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تجارت الكترونيكي

با دانلود تحقیق در مورد تجارت الكترونيكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تجارت الكترونيكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تجارت الكترونيكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تجارت الكترونيكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمـه

تكنو لوژي اطلاعات به سرعت در حال تغيير جهان از شكلي است كه ما آن را مي‌شناسيم. اين تغييرات،كه در اواخر قرن بيستم آغاز شده، در اوايل قرن بيست و يكم با شتاب بيشتري خود را نشان مي‌دهد. اينترنت، تجارت الكترونيكي و وب سايت اصطلاحاتي  هستند كه امروزه بسيار به كار برده مي‌شوند. هر روز تعداد زيادي آدرسهاي اينترنتي را مي‌توانيد در روز نامه ها، مجلات، آگهي هاي تبليغاتي درتلويزيون و يا حتي در و ديوار خيابان ها مشاهده كنيد. سرعت گسترش اين تكنولوژي به حدي است كه تمام جوانب زندگي روز مره بشري را تعيير داده است. به همين دليل گفته مي‌شود، اگر كسي مهارت كافي در استفاده از اين تكنولوژي را نداشته باشد مانند فردي بي سواد در ايجاد ارتباط با ديگران دچار مشكل خواهد شد. به همين صورت اگرشركت ها و سازمان‌ها خود را با اين تعييرات گسترده و همه جانبه هماهنگ نسازند به سرعت از عرصه تجارب حذف خواهند شد.

برعكس آن‌هايي كه خود را آماده استفاده از اين نمايند مي‌توانند در اين رقابت فشرده برنده باشند. در نتيجه آشنايي با مباني تجارت الكترونيكي، شناخت روش‌ها و رويدادهاي اجراي آن براي تمام سازمان ها و شركت‌ها ضروري به نظر مي رسد.

مطالعه و بررسي استراتژي ها و مدل‌هاي تجارت الكترونيكي مي‌تواند تأثير قابل توجهي بر موفقيت شركت ها در بكارگيري تجارت الكترونيكي داشته باشند. درواقع مي‌توان علل ورود به تجارت الكترونيك را براي سازمان‌ها چنين برشمرد :

1-   هزينه سربار بالا

2-   هزينه‌هاي عملياتي بالا

3-   عدم بكارگيري فناوري رقابتي

4-   پاسخ ندادن به موقع به مشتريان

 

تجارت الكترونيكي چيست؟

عبارت تجارت الكترونيكي از ايده ابتدايي فروش الكترونيكي برخاسته كه تمامي جنبه هاي تبادلات مالي و فرايندهاي بازرگاني را از طريق اينترنت و تكنولوژي شبكه جهاني web پشتيباني مي‌كند.

تجارت الكترونيكي يعني :

خريد و فروش اطلاعات، محصولات و خدمات از طريق شبكه هاي رايانه اي و يا تعريف گسترده‌تر آن : حمايت از كليه اشكال معادلات تجاري از طريق ساختارهاي ديجيتال و عناصر آن عبارتند از : بازار الكترونيك، تبادل الكترونيك داده و تجارت اينترنتي :

تجارت الكترونيك و به تبع، مدل‌هاي تجارت الكترونيك اولين بار در اوايل دهه 70 (ميلادي)ارايه شدند. در اين دوره استفاده از مدل‌هاي تجارت الكترونيك بسيار گران بود و عموم كاربران آن را، شركت هاي بزرگ مالي و بانك‌ها و گاهي شركت هاي بزرگ صنعتي تشكيل مي‌دادند.

به علاوه نياز به سرمايه گذاري‌هاي سنگين براي تهيه بستر مورد نياز آن لازم بود. لذا محدوده كاربرد آن به مؤسسات مالي و شركت هاي بزرگ محدود مي شد. در مرحله بعد استاندار تبادل اطلاعات الكترونيك ايجاد شد كه تعميمي از مدل نقل و اننقالات مالي و بانكي با استفاده از ابزارهاي نوپاي اطلاعاتي، بود. با اين تفاوت كه تبادل اطلاعات الكترونيك، امكان استفاده و بهره‌برداري در ساير انواع مبادلات تجاري را نيز دارا بود. تبادل اطلاعات الكترونيك باعث شد تا دامنه كاربرد مدل‌هاي تجارت الكترونيك، از محدوده موسسات بزرگ مالي به ابعاد وسيعتري گسترش بيابد. مدل‌هاي تجارت الكترونيك در اين دوره براي فعاليت‌هايي نظير رزروبليت هواپيما و معاملات سهام مورد استفاده قرار گرفتند.

با وجود اين، پياده‌سازي مدل‌هاي تجارت الكترونيك بر اساس تبادل اطلاعت الكترونيك نيز سنگين و هزينه بر بود. نياز به سرمايه‌گذاري بسيار، براي آموزش پرسنل و تهيه بسته‌هاي لازم وجود داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر