7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40344
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1468

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ترانزيشن

دانلود تحقیق درمورد ترانزيشن

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ترانزيشن

با دانلود تحقیق در مورد ترانزيشن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترانزيشن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترانزيشن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترانزيشن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

در حال حاضر چون کار پیچده ای نداریم به شیار V1 احتیاج داریم. بنابراین شیار V2را پاک می کنیم تا فضای بیشتری در پنجره Time line داشته باشیم. اکنون
می خواهیم از فایل های
Import شده در پنجره پروژه فایلی را انتخاب کنیم و قسمتی از آن فایل را در پنجره Source یا مبدأ برش بزنیم در کادر نمایشی مانیتور روی یک فایل دابل کلیک می کنیم این فیلم وارد کادر source مانیتور می شود و
می توان طول فیلم را مشاهده کرد. بنا به دلخواه میزان فیلم را با استفاده دکمه های
({)mark in , (})mark out انتخاب کرده و به پنجره Time line یا خط تولید می کشیم. براحتی قسمتی از فیلم مورد نظر را انتخاب کردیم و به خط تولید کشاندیم. حال می خواهیم از یک Transition دیگر استفاده کنیم. دو کلیپ در شیار V1A و V1B قرار می دهیم به طوریکه قسمتی از دو کلیپ روی هم قرار گیرد. پنجره Transition را فعال می کنیم و  را چون مناسب به نظر می رسد انتخاب می کنیم و بین دو کلیپ قرار می دهیم روی این Transition دو بار کلیک می کنیم تا کادر setting آن ظاهر شود. گزینه
show Actual slices را نمایش منابع واقعی را فعال می کنیم. با فعال کردن این گزینه فیلم های اصلی در این دو کادر نمایش بالای کادر setting دیده می شوند و می توان کار Transition را دید و همچنین با استفاده از فلش کوچک در قسمت پایین و قسمت راست پنجره setting می توان جهت اعمال Transition را از کلیپ اول به دوم و برعکس تنظیم کرد.

با استفاده کلید Alt و کشیدن موس می توان نتایج را مشاهده کرد. اعمال پنجره Time line را با این کار می توان در پنجره program با مقصد مشاهده کرد، همچنین از Transitionهای دیگر در این کار استفاده کرد. Transition به طور معمولی به طور کامل اعمال می شوند. یعنی از 5 درصد تا 100 درصد ولی می توان یک Transition به صورت مقطعی انجام داد یعنی فقط مقداری از Transition را انجام داد. این کار باعث می شود بدون بازکردن Trackهای جدید یا clipهای جدید، افکت های جالبی روی فیلم ها اعمال کنیم.

ابتدا دو کلیپ انتخاب کرده و در شیارها V1A و V1B قرار می دهیم به طوریکه فیلم یا V1A clip یا clip زمینه بزرگتر از V1B clip باشد.

 را انتخاب کرده و بین دو clip قرار می دهیم. با گرفتن Alt و کشیدن موس نتیجه را می بینیم. اکنون می خواهیم Transition را طوری اعمال کنیم که تصویر دوم به صورت 75% یا بیشتر و یا کمتر بر روی تصویر پیش ضمینه اعمال شود و ثابت بماند. روی Transition دو بار کلیک می کنیم و گزینه show Actual sources را فعال می کنیم در کادر پایان حدود 75% را اعمال می کنیم. Ok را کلیک می کنیم. از Transition یک copy می گیریم و در کنار Transition قبلی قرار می دهیم و روی آن دوبار کلیک می کنیم در کادر setting گزینه پایین آن را فعال کرده می بینیم کادر پایان روی 75% تنظیم شده با نگه داشتن کلید shift هر دو کادر هم روی 75% تنظیم می کنیم تا از ابتدا تا انتهای Transition تغییر نکند و در انتها می خواهیم به طور معکوس به حالت قبل برگردیم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر