7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40421
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1861
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد فنر تخت اتومبيل

دانلود تحقیق درمورد توليد فنر تخت اتومبيل

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد توليد فنر تخت اتومبيل

با دانلود تحقیق در مورد توليد فنر تخت اتومبيل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد فنر تخت اتومبيل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد فنر تخت اتومبيل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد فنر تخت اتومبيل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

فنر به عنوان يكي از اجزاي سيستم تعليق، نقش اساسي در كيفيت رانندگي و حمل و نقل و نيز افزايش عمر اتومبيل دارد. استفاده از فنر در انواع خودرو اعم از سواري مسافري، وانت، كاميون، اتوبوس و واگن هاي مسافري و باربري، علاوه بر تامين راحتي و آرامش مسافر و جلوگيري از وارد آمدن ضربه هاي ناگهاني به بار و ايجاد صدمات تخريبي به محموله ها باعث كنترل نوسانات و جلوگيري از انتقال ضربه هاي ناشي از پستي و بلندي هاي جاده به ساير اجزا خودرو شده كه نهايتاً افزايش طول عمر و بازدهي بيشتر خودرو را به همراه خواهد داشت.

با توجه به كاربري، فنر در انواع فنرهاي تخت ذوزنقه اي، پاربوليك و فنرهاي لول در سيستم تعليق اتومبيل استفاده مي شود. فنرهاي تخت ذوزنقه اي كه معمولاً به نام دست فنر شناخته مي شوند و نيز فنرهاي تخت پاربوليك از رايجترين انواع فنر مورد استفاده در سيستم تعليق خودرو مي باشند. يك دست فنر عبارت است از مجموعه اي از لايه هاي فنري كه هر كدام با ضخامت و طول هاي مناسب از تسمه هاي فولاد فنري تهيه و شكل داده شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع و هزينه تبليغات:

همانطوري كه مي دانيم لازمه ماندن و رشد كردن در اقتصاد امروزي كه بيشتر به شكل جنگ با اقتصاد درآمده است بالا بردن كيفيت و شناسايي جنس به عام مي باشد.(بازار مصرف)

چون طرح ما طرحي صنعتي مي باشد خوشبختانه بازار فروش ما محدود و متاسفانه داراي رقابتي شديد  مي باشد و يا به گونه اي بگوئيم كه بيشتر رقباي ما كشورهاي پيشرفته مي باشد. در بحث تبليغات كه لازمه كار مي باشد ما 2% از درآمد سالانه خود را به تهيه تراك هاي نمايشي در سطح شبكه هاي جهاني اختصاص داديم. تبليغ بعدي ما روي گارانتي و خدمات پس از فروش متمركز مي شود كه سعي مي كنيم با خدمات فني بالا و گارانتي هاي بالا از شركت هاي ديگر پيشه بگيريم. در امر ديگر تبليغاتي ارائه نمايندگي هايي در سراسر مراكز استانها: 1- به خاطر فروش كالا 2- به خاطر نصب رايگان كالا كه خود اين امر يك نوع تبليغ محسوب مي شود.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر