7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40445
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1568

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام

دانلود تحقیق درمورد جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام

با دانلود تحقیق در مورد جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جايگاه محبت و مهرورزي در اسلام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

سخن را با كلام زيباي مولا علي (ع) و امام صادق (ع) آغاز
مي كنيم كه فرمود
: «راس العقل السودد الي الناس» و «وهل السيس الا الحب». مولا علي (ع) اساس و محور عقل و خرد را دوستي ميداند و امام صادق (ع) مي فرمايند دين جز محبت نيست و يكي از اساسي ترين رموز موفقيت پيامبر (ص) كه امسال نيز از سوي مقام معظم رهبري به نام سال پيامبر اعظم (ص) ناميده شده، عشق و محبت و مهر به مردم است. و رئيس جمهور مردمي و محبوب نيز در آغاز سال تحصيلي (85-86) فراخوان پرسش مهر 7 را با محوريت محبت و مهرورزي مطرح فرمودند. اميد است مديران و اولياي محترم مدارس و كليه ي دست اندركاران نظام تعليم و تربيت از حوزه هاي صف تا ستاد با تمهيد مقدمات لازم و اطلاع رساني دقيق، مناسب و بموقع، زمينه ي اجراي مطلوب و موثر اين فراخوان بزرگ را فراهم نمايند.

 

 

جایگاه محبت و مهرورزی در اسلام:

محبت زیباست زندگی زیباست٬ انسان زیباست٬ ارتباطات انسانی و عشق ورزی زیباست. صمیمیت و محبت زیباست ولی در این راه آرزوها و خواسته ها و کمبود ها و عقده ها٬ سنت ها و بی مهری ها٬ ظلم ها و هر چیز که به گذشته و آینده وابسته است٬ موانع بزرگی هستند و ما را دچار حالت مستی و خواب سنگینی می کند.

پدیده های زندگی نباید ما را از یاد خود غافل کنند. زندگی و تمام
پدیده های خوب و بدش، نباید ما را از عشق و انسانیت و پاکی غافل کنند. تمام پدیده ها بهانه اند. وسیله اند. به عشق فکر کنید. با عشق روح خود را پاک تر و پاک تر کنید. وجودتان مهم ترین است. زندگی و ارتباطاتتان و مسائل جانبی اهمیت زیادی ندارند. راستی را از یاد مبرید. زندگی و تمام پدیده های آن را به چشم وسیله ببینید. وسیله ای برای به دست آوردن معصومیت از دست رفته. برای درک هر چه بیشتر عشق و رهایی و زندگی در آغوش عشق... رسیدن به شادی ملکوتی و جاویدان و ...  احساس تنهایی حالتی کاملاً غیر طبیعی است و یک نوع مشکل روحی است. احساس تنهایی یعنی ضعف و ناتوانی. با تجربه آگاهانه دوستی می توان آن را درک کرد و پس از درک دیگر عذاب نیست، لذت است. فقط با درک احساس تنهایی و دوستی
 می توان از تنهایی لذت برد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر