6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40805
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1605

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تربيت دختران

دانلود تحقیق درمورد تربيت دختران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تربيت دختران

با دانلود تحقیق در مورد تربيت دختران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تربيت دختران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تربيت دختران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تربيت دختران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه تربيت دختران و پيش داوري ها :

در سميناري كه از طرف فدراسيون بين المللي آموزش اوليا از 27 تا 29 اسفند ماه سال 1365 سيوژ فرانسه تشكيل شد موضوع بحث از دختر بچه تا بانو بود . تبادل نظر بين اعضا شركت كننده در اين سمينار راجع به اين امر بود كه به عقيده آنها نقش اجتماعي زن به گونه اي است كه او همه گاه نمي تواند با همتاي مرد خو د واقعا برابر باشد .

ـنها معتقد بودند كه تبعيض بين زن و مرد تحت اشكال گوناگون و به درجات متفاوت در همه فرهنگهاست پيشداوري هاي موجود در مورد زن حل مسئله تبعيض و عدم تساوي را پيچيده تر و دشوار تر مي سازد . نظرشان اين بود كه رعايت حقوق زن و مرد با توجه به تفاوت جنس نبايد تابعيت يكي از طرفين به ديگري منجر شود.

((ارزش دختر از ديدگاه اسلام))

اسلام بيش از همة مكاتب و فلسفه ها دربارة زن نظر داده و از او حمايت كرده است. اين مساله صرف ادعا نيست نگاهي در منابع اسلامي و در مباحث مربوط به زنان بحث ما را ثابت مي كند. ذكر اين نكته ضروري است كه اسلام در عنايتي كه نسبت به دختران و اصولا طبقه مونث روا داشته است. نخواسته كه به حساب گروهي را بالا ببرد و يا بيحساب گروهي ديگر را پايين آورد. اين عنايت به خاطر اهميت وجود آن ها و نقشي است كه آنان در پرورش و هدايت نسل ايفا مي كنند. اين خطاست كه برخي گفته اند اسلام دين مردان است. اولا اسلام دين انسان هاست ودر آن زن و مرد مطرح نيست و ثانيا اگر از لحاظ عنايت و توجه به طبقه اي بخواهيم آن را ببنديم بايد بگوئيم كه كفه ترازو ، عنايت در جنبة زنان سنگين تر است. اين است كه در مواردي ستمهايي از مردان دربارة آن ها وجود دارد جاي انكار نيست ولي ماده مي گوئيم . نه تنها اسلام امر به ستم نكرده بلكه در صورت حاكميت و قدرت شديدا از آن جلوگيري مي كند و عملكرد اميرالمومنين علي (ع) دربارة مردي كه همسر خود را تهديد به مرگ كرده بود و امام مرد تجاوز را با همان عكس العمل سر جاي خود نشان ، خود دليل و گواه اين مدعاست

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر