6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40992
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2177

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بشقاب های پرنده

دانلود تحقیق درمورد بشقاب های پرنده

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بشقاب های پرنده

با دانلود تحقیق در مورد بشقاب های پرنده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بشقاب های پرنده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بشقاب های پرنده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بشقاب های پرنده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

UFO چیست:

اشیاء پرنده ناشناخته در آسمان: unidentified flying objects

این اشیاء دارای نور افشانی شگفت انگیز، ظاهری متفاوت و دارای فناوری بسیار پیشرفته مافوق تصور بشری است، به جز UFO به این اشیاء Flying saucers «بشقاب های پرنده» و Sky's mysterious objects «اشیاء مرموز آسمان» و نام های دیگر نامیده اند... این نام ها و به ویژه اصطلاح بشقاب پرنده و برداشت مردم از ماهیت و منشا آن در ابتدا توسط مطبوعات عنوان، منتشر و متداول گردید... القای مطبوعات جهان مبنی بر این که بشقاب های پرنده، سفینه های انسان ماورای زمینی اند سبب شد تا محققان فرصت نیابند حقایق مربوط به این شئی پرنده را بررسی و ماهیت واقعی آن ها را آشکار نمایند... اطلاعاتی که در چند دهه گذشته درباره یوفوها جمع آوری شده شامل: عکس، مشاهدات راداری و عینی و اثرهای به جا مانده آن ها بر روی زمین یا محیط اطراف محل فرود آن هاست.

2- مشاهده بشقاب های پرنده در جهان:

اولین مشاهده یوفوها در سالهای 1944و 1943 که به صورت گلوله های نقره ای شناور در هوا که متناوباً روشن وخاموش می شدند گزارش گردید و بعد از وقفه ای دوساله درست در زمانی که فناوری ساخت موشک و هواپیما به مرحله ای رسید بود که امکان سفرهای فضائی را به طور واقعی متصور می کرد، فعالیت یوفوها به طور ناگهانی افزایش یافت... نخستین گروه آن ها در تابستان سال 1946 در آسمان کشورهای اسکاندیناوی مشاهده و گزارش گردیدند... در آمریکا سال 1947 برای اولین بار فردی به نام کنت آرنولد در پرواز با هواپیمای شخصی در آسمان ایالت واشنگتن 9 شئی پرنده به شکل قرص را در حال پرواز دید و بعد از آن تا سال 1952 در آسمان کشورهای اروپائی و آمریکائی هزاران بشقاب پرنده مشاهده شدندکه حدود 3000 مورد آن ها توسط مرکز جاسوسی فنی هوائی آمریکا مطالعه و بررسی گردید مشاهده بیش از پیش یوفوها در کشورهای مختلف جهان در سال 1957 سبب شد تا این سال را سال جهانی بشقاب پرنده نام گذاری کنند به علاوه سال هایی که مشاهده این شئی پرنده در آن ها نسبت به سال های دیگر خیلی زیاد بود «موج بشقاب پرنده» نام گرفت که سال های 1946- 1947- 1950- 1952- 1956- 1957- 1965- 1967 و 1968 جزء سال های موج بشقاب پرنده می باشد.

3- مشاهده بشقاب های پرنده در ایران:

گزارش اولین مشاهدات در ایران بر می گردد به سال های 1332 در شهرستان تکاب، همدان و دیواندره، در سال 1333 در محلات، در سال 1337 بین راه کاشان و اصفهان و مشاهدات بعدی بین سال های 1354 الی 1359 که در این سال گزارش مشاهدات به اوج خود رسید...

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر