7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40998
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2070

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي دوران بلوغ

دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي دوران بلوغ

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد ويژگي هاي دوران بلوغ

با دانلود تحقیق در مورد ويژگي هاي دوران بلوغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويژگي هاي دوران بلوغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويژگي هاي دوران بلوغ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويژگي هاي دوران بلوغ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

ويژگي هاي دوران بلوغ

1 – تنوع طلبي :

يکي از صفات و ويژگي هاي دوران جواني تنوع طلبي است . جوان مظهر تنوع طلبي و شيفته ي روش هاي نوين در روزگار خود است . هميشه دنبال چيز هاي نو و تازه است ، لباس نو ، آرايش نو ، وسيله نقليه نو و ....... جوان به هر چيز نو با عينک خوش بيني نگاه مي کند و شايد اين تنوع طلبي مورد توجه دشمنان قرار گيرد و آنها را وادار به مد گرايي افراطي کند . ولي در نهايت ، تنوع طلبي را مي توان يک ويژگي مثبت در جوانان دانست زيرا يکسان طلبي خستگي مي آورد مثل جاده اتوباني که براي هر راننده ي ماهري خسته کننده است ولي جاده کوهستاني با تنوع جنگل و دريا و پيچ و خم و ..... ملال آور نيست .

اين خصوصيت در خلقت جهان هم قابل مشاهد ه است اگر جهان همه اش دريا بود چي مي شد ؟اگر همه اش جنگل بود ، اگر همه ي درختان شبيه هم بود ، اگر هميشه شب بود ، اگر همه انسان ها مرد يا زن بودند، اگر همه زشت يا زيبا بودند ، اگر هميشه سرد يا گرم بود و...... پس جهان هم  ،با نوعي تنوع خلق شده است حتي در عبادات ، اگر نماز ما رکوع و سجود و تشهد و قنوت نداشت  چقدر خسته کننده بود .

 جوان از پوشش يکسان ، از خوراک يکسان ، تفريح يکسان ، آرايش يکسان ، لذت نمي برد و به همين خاطر دنبال تنوع است . اگر ما جوان را با اين تنوع ها ديديم ، او را متهم به بي ديني نکنيم اين مطلب مورد تاييد مقام معظم رهبري هم هست که فرمودند :

آن کساني که خيال مي کنند نسل جوان فاسد شده ، چون چهار نفر دختر و پسر با لباسي که آنها نمي پسندند ، مي بينند که لزوما هم معلوم نيست  آنچنان منفي  باشد ، اشتباه مي کنند . 2

 

2 – اصلاح طلبي

اصلاح طلبي واژه ي زيبايي است که هم از آن اراده ي باطل مي توان کرد وهم اراده ي حق ، آنچه پس از خرداد 76 مطرح شده ، معناي واقعي کلمه اصلاح طلبي نيست چون از آن اراده باطل مي کنند . منظور از اصلاحات را اصلاح قران ، دين ، قانون اساسي ، حذف ارزش ها ، اصول و اعتقادات و مقدسات مردم دانسته و مخالفين خود را ضد اصلاحات مي نامند در حاليکه هيچ عاقلي با اصلاحات و اصلاح طلبي نمي تواند مخالفت کند .

 اولين اصلاح طلبان پيامبران و ائمه معصومين (ع) بودند ، اصلاح طلب واقعي امام حسين (ع) است که فلسفه قيام خود را  اصلاح امور امت جدّش مي داند ، اين  خصوصيت در جوانان به

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر