10,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41466
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2088

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آيين دادرسي كيفري 1

دانلود تحقیق درمورد آيين دادرسي كيفري 1

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد آيين دادرسي كيفري 1

با دانلود تحقیق در مورد آيين دادرسي كيفري 1 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آيين دادرسي كيفري 1 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آيين دادرسي كيفري 1 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آيين دادرسي كيفري 1

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:70 صفحه

قسمتی از فایل:

جلسه اول

آيين دادرسي كيفري شاخه اي از حقوق عمومي داخلي است و سازمان و طريقه اي از كشف جرم و تعقيب آن و اجراي جرم را مورد برسي قرار      مي دهد يعني در واقع اتصالي ايجاد مي كند بين جرم و مجازات لازمه تاريخ انجام جرم تا اجراي مجازات تشريفاتي را دارد اين تشريفات بر عهده آ. د . ك است .ورق سابق از اين آ.تعريف شده بود كه(اصول محاكمات جزايي عبارت است از ترتيبات و مواعدي كه وضع شده براي كشف و تحقيق جرايم و تعيين مسئوليت مجرمين بر حسب مقررات قانونيه .)

ايراداتي بر تعريف فوق وارد است :ميزان .مسئوليت مجرمين بر عهده قانون مجازات اسلامي است و در واقع جزء قواعد ماهوي است ولي در آ.د. آمده كه قواعد شكلي را در بر مي گيرد .كشف جرم به عهده پليس .  تحقيق قبلا بر عهده دادسرا بود و حالا مجتمع قضايي .در نتيجه اين تعريف نمي بواند جامع و صحيح باشد .

تعريف آ.د.ك.ورق.جديد اين اشكالات را تا حدي مرتفع كرده است .

م1          مجموعه اصول و مقرراتي است كه براي كشف و تحقيق جرايم و تعقيب مجرمان و نحوه رسيدگي و صدور راي و تجديد نظر و اجراي احكام و تعيين اختيارات مقامات قضايي وضع شده است .

اين ماده ايرادي كوچك دارد و آن اين كه هنوز مشخص نشده است فرد مجرم است و با قبل از صدور راي هم فرد متهم است نه مجرم در نتيجه بايد        مي گفت تعقيب متهمان .

آقاي آشوري هم تعريف مناسبي ارائه كرده اند كه در كتاب آمده است .

قرار منع تعقيب         عمل مجرم نباشد دلايل براي توجيه اتهام كافي نباشد

قرار مجرميت                پرونده به دادگاه مي رود .

قرار موقوفي تعقيب          - گذشت

با توجه به اين قرارها تعريف جديد تعريف خوبي نيست .

آ.د.ك.درد و معنا به كار مي رود :1 )در معناي خاص آ.د.ك.شامل قواعد و تشريفاتي است از تاريخ تنظيم صدور كيفر خواست تا اجراي حكم (دادنامه)بايد رعايت شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر