7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41790
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1542

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اينترنت DSL

دانلود تحقیق درمورد اينترنت DSL

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اينترنت DSL

با دانلود تحقیق در مورد اينترنت DSL در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اينترنت DSL را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اينترنت DSL ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اينترنت DSL

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

برای اتصال به اينترنت از روش های متفاوتی استفاده می گردد. استفاده از  مودم معمولی ،  مودم کابلی ،  شبکه محلی و يا خطوط DSL)Digital Subscriber Line نمونه هائی از روش های موجود برای اتصال به اينترنت می باشند. DSL  ، يک اتصال با سرعت بالا را با استفاده از کابل های معمولی تلفن برای کاربران اينترنت فراهم می نمايد. 

مزايای DSL

§       در زمان اتصال به اينترنت ، امکان استفاده از خط تلفن برای تماس های مورد نظر همچنان وجود خواهد داشت .

§       سرعت بمراتب بالاتر از مودم های معمولی است ( 1/5 مگابايت )

§       نياز به کابل کشی جديد نبوده و همچنان می توان از خطوط تلفن موجود استفاده کرد.

§       شرکت ارائه دهنده DSL ، مودم مورد نظر را در زمان نصب خط فوق در اختيار مشترک قرار خواهد داد.

اشکالات ( ايرادات ) DSL

§       يک اتصال DSL هر اندازه که به شرکت ارائه دهنده سرويس فوق نزديکتر باشد، دارای کيفيت بهتری است .

§       سرعت دريافت  داده  نسبت به ارسال داده بمراتب بيشتر است ( عدم وجود توا زن منطقی )

§       سرويس فوق در هر محل قابل دسترس نمی باشد.

مبانی DSL

در زمان نصب يک تلفن ( استاندارد)  در اغلب کشورها از يک زوج کابل مسی استفاده می شود. کابل مسی دارای پهنای بمراتب بيشتری نسبت به   آنچيزی است که  در مکالمات تلفنی استفاده می گردد ( بخش عمده ای ازظرفيت پهنای باند استفاده نمی گردد ) . DSL از پهنای باند بلااستفاده  بدون تاثير گذاری منفی بر کيفيت مکالمات صوتی ، استفاده می نمايد. ( تطبيق فرکانس های خاص بمنظور انجام عمليات خاص )

بمنظور شناخت نحوه عملکرد DSL ، لازم است در ابتدا با يک  خط تلفن معمولی آشنائی بيشتری پيدا گردد. اکثر خطوط تلفن و تجهيزات مربوطه دارای محدوديت فرکانسی در ارتباط با سوئيچ  ، تلفن  و ساير تجهيزاتی می باشند که بنوعی در فرآيند انتقال سيگنا ل ها دخالت دارند. صدای انسان ( در يک مکالمه صوتی معمولی ) توسط سيگنال هائی با فرکانس بين صفر تا 3400 قابل انتقال است . محدوده فوق بسيار ناچيز است . مثلا" در مقايسه با اغلب بلندگوهای استريو که دارای محدوده بين 20 تا 20.000 هرتز می باشند. کابل استفاده شده در سيستم تلفن قادر به انتقال سيگنال هائی با ظرفيت چندين ميليون هرتز می باشد. بدين ترتيب در مکالمات صوتی صرفا" از بخش بسيار محدودی از پهنای باند موجود، استفاده می گردد. با استفاده از پهنای باند استفاده نشده می توان علاوه بر بهره برداری از پتانسيل های  موجود،  بگونه ای عمل نمود که کيفيت مکالمات صوتی نيز دچار افت نگردند.  تجهيزات پيشرفته ای که اطلاعات را بصورت ديجيتال ارسال می نمايند ، قادر به استفاده از ظرفيت خطوط تلفن بصورت کامل می باشند. DSL چنين هدفی را دنبال می نمايد.

در اغلب منازل و ادارات برخی از کشورهای دنيا ، کاربران از يک DSL نامتقارن (ADSL) استفاده می نمايند. ADSL فرکانس های قابل دسترس دريک خط را تقسيم تا کاربران اينترنت قادر به دريافت و ارسال اطلاعات باشند. در مدل فوق ، فرض بر اين گذاشته شده است که سرعت دريافت اطلاعات بمراتب بيشتر از سرعت ارسال اطلاعات باشد. در صورتيکه سرعت خط اينترنت به کاربر ( دريافت اطلاعات ) ،  سه و يا چهار برابر سريعتر نسبت

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر