10,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41800
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1680
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آبميوه گيري

دانلود تحقیق درمورد آبميوه گيري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آبميوه گيري

با دانلود تحقیق در مورد آبميوه گيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آبميوه گيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آبميوه گيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آبميوه گيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:97 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل اول

شناخت محصول

 

اهداف اصلي در چهارچوب رشد و توسعه صنايع لوازم خانگي

 

ارتقاء كمي و كيفي محصولات ، تامين نياز ( و تقاضاي ) بازار داخلي ، صدور محصولات به خارج از كشور و ايجاد پايه هاي محكم براي تضمين سلامت فعاليت صنعت براي سال هاي آينده از اهداف اصلي در اين صنعت مي باشد .

به منظور نيل به اهداف ذكر شده ، مديريت صنايع لوزم خانگي مي بايستي با تجديد نظر در نگرش و عملكرد خويش ، كه نتيجه طبيعي مشكلات موجود در سال هاي گذشته مي باشد ،‌خود را آماده شرايط جديد بنمايد . مهمترين حركت در زمينه ، يافتن آگاهي هاي لازم در زمينه شناخت اهميت عناصر حياتي در دستيابي به اهداف تعريف شده مي باشد. به عنوان نمونه التزام عملي به ايجاد ، توسعه بهره برداري از واحد هاي R&D در كارخانجات ، متكي به اعتقاد واقعي و نه صوري به اهميت اين موضوع خصوصاً از نظر اقتصادي است . به همين منظور ، با توجه به اطلاعات موجود درباره گرش مديران صنعت ، طراحي و اجراي برنامه هاي آموزشي تخصصي و مشخص مديريتي  در سطوح بالا و با استفاده از پيشرفته ترين امكانات بين المللي ، از ضروريات است .

 شرايط و جبر موجود سالهاي گذشته ، دولت و خصوصاً وزارت صنايع را به تعميم شعار توليد ، و توليد واداشته بود. در شرايط امروز فقط كيفيت ، كيفيت و كيفيت مطرح است.

دسترسي به كيفيت مطلوب در ارتباط با صنعت حساس لوازم خانگي و رقابت خشن در سطح جهان ، به عنوان يك هدف حياتي مطرح است . به منظور دستيابي به كيفيت قابل اعتماد در مقايسه با محصولات كشور هاي ديگر ، راههاي مشخصي وجود دارند .

كه عبارتند از :

-         تجهيز بخش هاي R&D و مهندسي – طراحي كارخانجات

-         آموزش متخصصين مسئول كيفيت محصول مانند طراحان ، تكنولوژيست ها و مهندسين نه فقط با استفاده از امكانات داخلي بلكه از طريق اعزام آنها به كشور هاي صنعتي و مشاركت در فعاليت هاي طراحي كيفي لوازم خانگي در شركتها و كشورهاي معتبر

-         مهندسي معكوس و تحليل دقيق خصوصيات محصولات برجسته و استفاده از آنها در محصولات داخلي

-         استفاده از تجربيات متخصصين خارجي به صورت دعوت آنها براي همكاري در پروژه هاي داخلي در كنار متخصصين ايراني ، برگزاري سخنراني ها و دوره هاي آموزشي توسط آنها

- شناسايي واحد هاي توليد كننده مواد و تجهيزات مورد استفاده در صنعت و برنامه ريزي سيستمآتيك براي كمك به ارتقاء كيفيت محصولات انها خصوصاٌ الكتروموتور در ارتباط با انواع الكتروموتور مورد استفاده در لوازم خانگي ، نياز به تجديد نظر اساسي و تدوين سياستهاي نظارتي و حمايتي مشخص و صنعت توليد الكتروموتور وجود دارد كه به عنوان قلب محصول مي بايستي از كيفيتي بسيار بالا برخوردار باشد. در مورد دستگاه آبميوه گيري اصلي ترين آيتم در تعيين كيفيت محصول يك توليد كننده نسبت به توليد كننده ديگر الكتروموتور دستگاه مي باشد .

توجه كشور هاي پيشرو در صنعت لوازم خانگي به ارتقاء دائمي كيفيت الكتروموتورها و تاييد دائمي و تكنولوژي هاي جديد ، نشان دهنده اهميت موضوع است كه شركت تحقيقاتي اميد وار است با حمايت وزارت صنايع بتواند كاري اساسي در اين خصوص صورت دهد .

 

بررسي اهداف بلند مدت پروژه :

مسئله مهمي كه در تعيين سطح تقاضا بايستي در نظر گرفته شود امكان صادرات اين محصول به صورت گسترده مي باشد . از آنجايي كه شرايط اقليمي ، جنوب و شمال خليج فارس و درياي عمان كاملاٌ مشابه به يكديگر هستند و به علاوه وضعيت براي محصول جهت صادرات وجود داشته باشد . البته ناگفته نماند كه مسئله كيفيت و انتخاب شرايط مناسب كار براي محصولات توليد شده مي تواند تضمين كننده صادرات باشد .

 

تاريخچه توليد و وضعيت فعلي توليد كنندگان :

اولين ماشين هاي آبميوه گيري به عنوان توسعه اولين صنعت الكتروموتور و رواج استفاده از انواع الكتروموتورها در لوازم خانگي توليد شدند به طوري كه در آنها كار حاصل از چرخش روتور جايگزين كار حاصل از دست انسان گرديد. در سال 1932 شركت Electric  Chicago  اولين آبميوه گيري اتوماتيك با نام Juicit  را وارد بازار نمود.

در كشور ما سابقه واردات اين محصول به سالهاي قبل از انقلاب بر مي گردد همزمان با فراگير شدن جهاني اين محصول و رشد اقتصادي ناشي ار فروش نفت كشور طي آن سالها امكان واردات انبوه اين كالا ها فرآهم شد . به تدريج با همكاري فني شركتهاي سازنده اصلي مانند توشيبا و ناسيونال ، توليد اين محصول تقويت شد و در حال حاضر اينكه آبميوه گيري در داخل كشور توليد مي گردد .

كالا مورد نظر به عنوان كالاي مصرفي مطرح مي باشد كه در اقلب منازل به عنوان لوازم خانگي به منظور گرفتن آبميوه جات و برخي سبزيجات كاربرد دارد . در مورد كالاهاي جانشيني كالاي مورد نظر تنها مي توان به نوع قديمي دستگاه آبميوه گيري اشاره كرد كه در آن تفاله ميوه و سبزيجات پس از استحصال ْآب آنها داخل دستگاه جمع شده و به تناوب نياز به باز كردن دستگاه و تخليه تفاله هاي جمع شده ميباشد. در واقع مي توان گفت كه محصول مورد نياز داراي كالاي جانشيني به گونه اي كه در مورد برخي كالاها مطرح است نمي باشد در اينجا بايد خاطر نشان كرد كه در سالهاي اخير چند كاره ها ( معروف به مولينكس ) به عنوان كالاي جانشين اين محصول از كشور هاي ديگر وارد مي شود و به ندرت توسط توليد كنندگان داخلي توليد مي شوند.

 

معرفي صنعت  وارتباط با صنايع ديگر :

با توجه به اينكه در ساخت محصول مورد نظر قطعات پلاستيكي كاربرد زيادي دارد لذا صنعت پلاستيك را به عنوان يكي از صنايع وابسته معرفي مي كنيم .

 

معرفي محصول توليدي

انواع مختلف دستگاه آبميوه گيري توسط كشور هاي ايتاليا ، فرانسه ، ژاپن ، كره و ... تحت عناوين مولينكس ، توشيبا ، ناسيونال ،‌شارپ ، گلدستار... توليد مي گردد كه دستگاههاي دو ، سه ، هشت كاره ( آبميوه گيري ، مخلوطكن ، آسياب ) به بازار عرضه مي نمايد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

 اطلاعات و ويژگي ها ي بازرگاني محصول

 

موارد استفاده و مصرف كنندگان عمده محصول

دستگاه آبميوه گير هيچگونه تعارضي با فرهنگ صنعتي ما ندارد و به نظر مي رسد مصرف كنندگان عمده محصول خانواده ها هستند .

 

تحليل محصول

دستگاه آبميوه گيري متشكل از 127 جزء است كه از بازار هاي داخلي ، خارجي و ساخت در داخل كارخانه حاصل مي شود . اين اجزاء با طور كل در 64 مورد قطعه قراردارند كه تعداد 36 مورد در داخل كارخانه ساخته مي شود و بقيه از بازار هاي داخلي و خارجي تامين مي گردد .تنها قطعه اي كه از خارج كشور تهيه مي گردد موتور الكتريكي آن است و موتور بعداٌ در خط مونتاژ به قطعات ديگر ملحق مي شود.قطعات در جدول خلاصه شده اند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر