7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41926
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1615

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ابزارهای موجود در بازار مهاجرت

دانلود تحقیق درمورد ابزارهای موجود در بازار مهاجرت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ابزارهای موجود در بازار مهاجرت

با دانلود تحقیق در مورد ابزارهای موجود در بازار مهاجرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ابزارهای موجود در بازار مهاجرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ابزارهای موجود در بازار مهاجرت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ابزارهای موجود در بازار مهاجرت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

- ارزيابی اقتصادی و بازار ابزارهای مهاجرت

امروزه سيستم‌های قديمی كه فعاليت‌های اصلی سازمان را انجام مي‌دهند يكی از بزرگترين مشكلات سازمان‌ها هستند كه به دليل قدمت طراحی و پياده‌سازی امكان تعامل با اجزای ديگر سازمان را ندارند و در بسياری از موارد كه سازمان نيازمندي‌های جديدی پيدا مي‌كند قابليت انعطاف برای برآورده ساختن نيازهای سازمان را ندارد و حتی در صورت امکان نيز از آنجايی که هزينه  انجام تغييرات با گذشت زمان رشد تصاعدی خواهد داشت ( شکل (1)، انجام تغييرات دارای توجيه اقتصادی نيست . با توجه به عدم توانايی سيستم‌های قديمی در برآورده‌سازی نيازهای جديد سازمان، سازمان‌ها به دنبال راهكارهايی جهت حل كردن اين مشكل مي‌باشند.


شکل (1) – نمودار هزينه اعمال تغييرات در سيستم های قديمي

 

اين در حالی است که نگهداری از اين برنامه‌های قديمی و زيرساختهای سخت‌افزاری آنها نيز برای سازمان‌ها فوق‌العاده گران تمام مي‌شود تا آنجا که در نهايت استفاده از آن مطابق شکل (2) هيچگونه توجيه اقتصادی نخواهد داشت.


شکل (2) – نمودار بازگشت سرمايه

دو راه حل كلی برای سازمان‌ها وجود دارد كه در گزينه اول سازمان از سيستم قديمی و تمامی مزايايش چشم مي‌پوشد و سيستم جديدی را جايگزين آن مي‌كند. در گزينه دوم سازمان تمايلی به دور انداختن سيستم قديمی ندارد بلكه روشی را بكار مي‌گيرد تا بتوان به سيستم قديمی پويايی و انعطاف بيشتری بخشيد. با توجه به اينكه سيستم‌های قديمی شيرازه و ستون فقرات فعاليت يك سازمان مي‌باشند در بسياری از موارد سازمان‌ها هيچ تمايلی به كنار گذاشتن كامل آن و يا جايگزينی آن با يك سيستم نوپا ندارند كه هنوز در محيط كاری جدی سازمان قرار نگرفته است. بنابراين پيش‌بينی مي‌شود كه گزينه دوم در بازار مدرن‌سازی برنامه‌های سازمانی بيشتر مورد توجه سازمان‌ها قرار بگيرد به‌گونه‌ای كه اين امر از لحاظ اقتصادی استفاده از روشهای مهاجرت را مقرون به صرفه مي‌كند.

جهت تسهيل مشكلات سيستم‌های قديمی (گزينه دوم) روش‌های متنوعی ارائه شده است. برخی روش‌ها نگرشی سطحی دارند همانند تغيير واسط كاربر برنامه‌های قديمی که در شکلهای  (3) و (4) نشان داده شده است. بنا به اين نگرش سطحی تغييرات عمده‌ای در سيستم‌های قديمی ايجاد نمي‌شود. اين روش‌ها اغلب جهت استخراج داده‌ها و تعاملات برنامه­های قديمی با كاربر و نمايش اين داده‌ها و تعاملات به‌صورت كاربرپسندانه‌تری به‌كار گرفته مي‌شوند. راهكارهايی در اين زمينه كه درحال حاضر در بازار وجود دارد يك لايه بين برنامه­های قديمی و کاربر به‌وجود مي‌آورند كه در اين لايه معمولا" از پروتكل‌های وب و خصوصا" XML جهت تعامل و تبادل بهتر اطلاعات بين برنامه­های قديمی و کاربر استفاده مي‌شود. هرچند اين لايه (لايه سرويس وب) سبب افزايش ميزان پيچيدگی و سربار سيستم و مديريت پروسه­‌ها مي‌شود ولی امكان دسترسی راحت‌تر و بيشتر به سيستم‌های قديمی را فراهم مي‌آورد بدون اينكه مشكلی برای اين سيستم‌ها به وجود آيد _سيستم‌هايی كه فعاليت سازمان‌ها به آنها وابسته است_. با توجه به اينكه به كارگيری پروتكل‌های وب جهت پياده‌سازی لايه واسط هزينه سنگينی به سازمان تحميل نمي‌كند و از طرف ديگر به كارگيری اين پروتكل‌ها تهديد خاصی برای سيستم قديمی نيز به وجود نمي‌آورد؛ درحال حاضر بازار اين روش‌ها از رونقی نسبی برخوردار است. هرچند نبايد اين نكته را از خاطر برد كه اين روش‌ها راهكارهايی كوتاه‌مدت و موقت هستند و هرگز توانايی رفع مشكلات سازمان را در درازمدت ندارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر