7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 42064
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1731

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات

دانلود تحقیق درمورد مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات

با دانلود تحقیق در مورد مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مطالعه و بسترسازي نظام آموزشي مبتني بر فن آوري اطلاعات و ارتباطات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده :‌ موضوع سند و معرفي بخشهاي اصلي

اين سند حاوي اطلاعات لازم براي شناخت کلي طرح "مطالعه و بستر سازي نظام آموزشي مبتني بر فاوا" و اختصاصا شناخت فعاليتهاي لازم براي انجام پروژه فاز صفر اين طرح است؛ به گونه اي كه چگونگي انجام، منابع (هزينه و زمان) و مراحل انجام پروژه فاز صفر مذكور قابل تشخيص و تخمين باشد.

سند در دو بخش اصلي تنظيم شده است. در بخش اول اين سند ابتدا موضوع و صورت عمومي كل طرح تبيين مي‌شود. سپس در بخش دوم، براي آنكه برنامه‌ريزي و طراحي تفصيلي طرح ميسر و ممكن باشد، انجام اين مهم در پروژه فاز صفر طرح پيش‌بيني و تبيين مي‌گردد. در اين بخش، صورت، مراحل، منابع و خروجيهاي پروژه فاز صفر تبيين مي‌شود.

تذكر : به جهت اختصار در ادامه طرح به جاي عبارت"طرح مطالعه و بستر سازي نظام آموزشي مبتني بر فاوا" از واژه "طرح" بصورت مخفف استفاده خواهد شد. نيز واژه هاي "پروژه" مخفف "پروژه فاز صفر"، "سازمان" مخفف "سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي"‌، بكار مي روند.


 

 

 

 

بخش اول :‌ معرفي طرح


 

2- مقدمه : ضرورت و موضوع طرح

در سالهاي اخير، توسعه و تحولات سريعي در دانش و فن‌آوري زمينه هاي مختلف بخصوص فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، رخ داده است. يکي از اين زمينه ها، بکارگيري فاوا در فراروند آموزش و پرورش و شکل گيري نظام آموزشي در بستره فاوا است. بستره فاوا بتدريج منجر به تحولات عميقي در نظام آموزشي مي شود.

تحولي كه بتدريج و هوشمندانه در حال شكل گيري در نظام آموزشي است، بسيار عميق‌تر از آن است كه تصور مي‌شود. در درون و بيرون نظام آموزشي كهنه و رنگ و رو رفته امروزي، واكنشهاي زنجيره‌اي پراكنده‌اي در حال شكل گيري است كه دامنه فعاليت هر يك بتدريج گسترش يافته و با همگرا شدن و به هم پيوستن آنها، احتمالا در فاصله‌اي نه چندان دور، بنيادهاي نظام آموزشي جديدي بنا خواهد شد كه با تحولات سريع و عميق اطراف سازگاري بسيار زيادتري خواهد داشت. برخلاف تصور بسياري از مدافعان نظام كهنه كنوني، نظام آينده نه تنها از ابعاد شكلي و ابزاري متفاوت بوده، بلكه اين تفاوت ماهوي خواهد بود. نظام برتر آينده تنها به استفاده از سيستمهاي رايانه‌اي توسط فراگيران و كلاسهاي مجازي و نظاير آن محدود نمي‌شود. بلكه مفاهيمي چون فراگير، مدرك تحصيلي، آموزش، كار، كلاس، تحصيل و نظاير آن،‌ نسبت به معناي امروزي آنها دچار تحول خواهند شد.

حرکت نظام آموزشي براي استفاده وسيع از فن آوري اطلاعات و ارتباطات، چه به عنوان محمل و ابزار کمکي و چه به عنوان مبناي سازماندهي و فعاليت نظام، مستلزم بستر سازي وسيع و گسترده اي است. اين بستر سازي چه از بعد نظري و چه از بعد فن آوري و ملزومات عملي و اجرائي، پيشنياز هر حرکت حساب شده و انديشمندانه در اين زمينه است. هر چند که حرکتهاي مختلف و متعددي در اين زمينه انجام شده و مي شود، اما به نظر مي رسد که انجام حرکتهاي ديگري نيز در اين زمينه ضروري باشد؛ حتي اگر اين حرکتها به نحوي با فعاليتهاي جاري و سابق موازي باشد. پرداخته شدن به وجوه مختلف و لحاظ نمودن ابعاد و نگرش از ديدگاههاي متفاوت، در طرحهاي مختلف و حتي موازي، و چالش ايجاد شده بين محصولات اين طرحها، مي تواند به پخته تر شدن محصول نهائي يعني نظام آموزشي کمک کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر