7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 42240
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1641

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست

دانلود تحقیق درمورد توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست

با دانلود تحقیق در مورد توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست

از واژه "فرهنگ" تا كنون تعريف هاي متعددي شده است. هركدام از اين تعريف ها درواقع گوشه اي از واقعيت فرهنگ راروشن كرده اند.فريدمن فرهنگ را چنين تعريف مي كند: راه حل گروهي براي مسائل مختلف زندگي انسان كه شكل روابط ميان انسانها و روابط انسان با محيط خود را تعيين مي كند.تايلور درنيمه قرن نوزدهم فرهنگ را به عنوان توانايي ها و عادات به دست آمده به وسيله بشر تعريف كرده است. ازنظر او فرهنگ عبارت است از: تمام رسوم، هنرها، علوم، مذهب و رفتار سياسي به عنوان اجزاي به هم پيوسته اي كه يك كل را تشكيل مي دهدو متمايزكردن جامعه اي از جامعه ديگر را امكان پذير مي كند.  

امروزه فرهنگ شناسان ضمن اينكه بر "الگوهاي چندگانه" فرهنگي و تنوع فرهنگي تأكيد مي كنند، بر اين باور نيز هستند كه يك "فرهنگ جهاني "در حال شكل گيري است كه ضمن تأثير پذيري از فرهنگ هاي رايج درجهان، خود نيز يك محورهاي مشخص فرهنگي را بر ديگر فرهنگ ها درجوامع القا مي كند. اگر به اين دو نكته فرهنگي توجه كنيم به اين نتيجه دررابطه با محيط زيست خواهيم رسيدكه فرهنگ هاي متنوع با محيط زيست به گونه هاي متفاوتي برخورد مي كنند و هر فرهنگي آزمونهاي خاص خود را براي حفظ محيط زيست دارد. از سوي ديگر، فرهنگ جهاني با اهداف ويژه خود در سراسر جهان برخوردي مشابه با محيط زيست خواهد داشت و بدون توجه به خواسته هاي بومي جوامع بر محيطهاي زيست متفاوت مسلط مي شود و هنجارهاي خود را بر آنها تحميل مي كند در نتيجه مي توان از بحرانهاي زيست محيطي جهاني صحبت كرد،البته لازم است قبل از اشاره به فرهنگ حفظ محيط زيست و توسعه آن براي آشنايي و درك بيشترمحيط زيست را تعريف كرده و به    مشكلات و بحرانهاي محيط زيست اشاره اي داشته باشيم.

محيط زيست انسان عبارت است از مجموعه عوامل طبيعي و مصنوعي و اجتماعي كه در اطراف او وجود دارد و بر زندگي اش تأثير مي گذارد و از او تأثير مي گيرد.

زندگي مدرن و صنعتي امروزي انواع بحران ها و آلودگي ها را براي محيط زيست به وجود آورده است.گرم شدن ناشي از افزايش گازهاي گلخانه اي، شكاف لايه ازن ناشي از مصرف CFC، آلودگي هواي شهر ها،آلودگي آب و خاك ، بارش بارانهاي اسيدي و ... هركدام به نحوي يك بحران و مشكل محيط زيست به شمار مي آيند كه اثرات منفي و بدي برروي زندگي انسان و ساير جانداران مي گذارند. دودكارخانه ها و خودروها و انواع سروصداها، فضاهاي شهري را تسخير كرده و اجازه نفس كشيدن راحت و استنشاق هواي آزاد به ساكنان شهرها نمي دهد.آلودگي صوتي مي تواند باعث افزايش سطح تنش و استرس شده و بحران شديدي را در زندگي روزمره ايجاد نمايد. همچنين

مي تواند باعث تپش قلب، فشار خون، ونيز بيخوابي گردد.آلودگي آب باعث مرگ و مير ماهيان وآبزيان ديگر مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر