7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42672
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1198
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پارکت

دانلود تحقیق درمورد پارکت

0 1.2k
دانلود تحقیق درمورد پارکت

با دانلود تحقیق در مورد پارکت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پارکت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پارکت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پارکت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

پارکت:

 پارکت قطعات چوب با قفل و بسته که در ابعاد حدود 5×15 سانت و 4×10 سانت در ايران توليد ميشه و البته توي ايران کم استفاده ميکنن. يک نوع چسب هم هست به اسم چسب پارکت که بايد روي سطح پاک و تميز و کاملا مسطح کشيده بشه و بعد يکي يکي اونها رو نصب کنند. با پارکت طرح هاي بسيار لطيفي ميشه توليد کرد. پارکت رو معمولن از راش ميگيرن که هم بافت قشنگي داره و هم مقاومت خوبي داره. پارکت رو بعد از نصب ساب ميزنن و دو دست نيم پلي استر ميکنن. اما اچ.دي.اف اين کارها رو نداره. پارکتهاي نوع بلند هم يکي دو ساليه که تو ايران اومده ولي من هنوز باهاش کار نکردم.

 

 

 

 

 

 

روش نصب پارکت

قبل از نصب یک لایه فوم بر روی زمین پهن می کنیم.(دقت شود که فوم با ضخامت زیاد حالت نرمی و اعوجاج در زیر کفپوش ایجاد می کند که مطلوب نمی باشد).


سپس چند گوه در پشت اولین ردیف کفپوشها برای ایجاد فاصله جهت قرار دادن قرنیز قرارداده طوری که شیارها در مقابل دیوار قرار گیرد.


اولین ردیف کفپوشهای نصب شده را کنترل کرده تا از نصب کامل آن اطمینان یابیم.


شیارهای ردیف دوم را درزبانه ردیف اول قرار می دهیم.به طوری که کام و زبانه ها در هم قفل شوند.


برای اطمینان از قفل شدن کفپوشها،با ضربات آرام چکش پشت کفپوشها می زنیم.(این کار به آهستگی انجام می شود تا زبانه ها آسیب نبینند).


کفپوشها را به گونه ای در کنار هم قرار میدهیم که شیارها در کنار هم قرار نگیرند.(مانند آجرکاری).


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر