6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42829
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1578

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار

دانلود تحقیق درمورد نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار

با دانلود تحقیق در مورد نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نگرشي بر ساختار و ساختمان ساز گيتار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام خدا

در بين آلات موسيقي، سازهاي زهي از اهميت ويژه اي برخوردار هستند.

كه به دو دسته:زهي زخمه اي و زهي آرشه اي تفكيك مي شوند.

در اين بين سازهاي زهي زخمه اي بيشتر مورد توجه واقع شده اند. ساختمان اين دسته از سازها عموماً از يك قاعده كلي پيروي مي كنند و شكل ظاهري آن ها نيز تا حدودي شبيه به يكديگر است.

شامل:جعبه صدا- دسته- كوكها و خرك مي باشند.

در اين مجموعه ساز گيتار به دليل روند تكاملي خود داراي خصوصيتهاي منحصر به فردي است كه آن را از ساير سازهاي زهي زخمه اي متمايز مي كند.

- دارا بودن وسعت صدا تا (5/3 اكتاو) يكي از شاخصه هاي مهم اين ساز است به طور كلي گيتار سازي است با قابليت هاي اجرايي بالا و به همين دليل به عنوان يك ساز تكامل يافته در دنيا شناخته شده است.

- گيتار به شكل امروزي در حدود قرن هيجدهم ميلادي در اسپانيا توسط
Torress Jarado
Antonio de طراحي و ساخته شد. به دنبال او سازندگان بزرگ ديگري همچون

Vicent Arias- Jose Ramirez- Santos Hernandez- Domingo Esteso- Marcelo Barbero- Ignacio Fleta- Hermann Hauser- Robert Bouchet- Manuel Reys- Jose Romanillos.

- با الهام از ايده هاي او به فرمهاي كاملتري در ساخت گيتار كلاسيك و فلامنكو دست پيدا كردند.

- گيتارهاي اسپانيايي (Spanish guitars) در دو فرم كلاسيك و فلامنكو ساخته مي‌شوند. كه هر كدام داراي خصوصياتي مختص به خود مي باشند.

- به طور كلي گيتار فلامنكو داراي صدايي خشك و ترد و ضرب گونه (Percussive) و با ماندگاري صداي كمتر نسبت به گيتار كلاسيك است، حال آنكه در گيتار كلاسيك، صدا داراي حجم و رنگ بيشتري است.

- از مهمترين دلايل اين اختلاف ها، در اين دو گيتار مي توان به فاكتورهاي مهمي همچون:نوع مواد مصرفي (Material) و شيوه ساخت (Style) اشاره كرد.

- در اينجا با بررسي اين دو فاكتور در گيتار فلامنكو تفاوتهاي عمده در صدا و شكل ظاهري ان را با گيتار كلاسيك بهتر در مي يابيم.

- درگيتار فلامنكو از فاكتور مهمي كه به فرم صداي اين گيتار كمك مي كند استفاده مي شود كه چوبي به نام سرو اسپانيايي (Cypress)  است.

و در Side و Back گيتار به كار مي رود. اين چوب را مي توان به راحتي به ضخامتهاي نازك رسانده بدون آنكه خطر پيچيدگي و شكستن در آن به وجود آيد.

- اين چوب به رنگ ليمويي و بسيار سبك و مقاوم است. و در سواحل مديترانه مي‌رويد.

همچنين از چوبي به نام افرا Maple كه شباهت فراواني با (Cypress)، در ساخت Side و Back استفاده مي شود اين چوب جنگلي را مي توان در اكثر مناطق جنگلي يافت. نوع مرغوب آن در جنگلهاي سرد و كوهستاني مي رويد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر