5,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43246
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2979

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مربیان پرورشی رفع مشکل عدم علاقه برگزاری نماز جماعت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مربیان پرورشی رفع مشکل عدم علاقه برگزاری نماز جماعت

0 3k
دانلود پیشنهاد ارزشیابی مربیان پرورشی رفع مشکل عدم علاقه برگزاری نماز جماعت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی رفع مشکل عدم علاقه برگزاری نماز جماعت

فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش

شرح مختصرفایل

مطلوب این بود که اکثر دانش آموزان کلاس در نماز شرکت نمایند. امّا این تصور من صحیح نبود و تعداد کمی از دانش آموزان راغب به شرکت در نماز جماعت مدرسه بودند.
من به عنوان معلم ، وظیفه دارم دانش آموزان را نسبت به انجام و یادگیری رفتارهای مذهبی ترغیب نمایم و در تربیت دینی دانش آموزان نقش مهم و تأثیر گذار ی دارم ، که یکی از این رفتارها و راههای تربیت دینی آنان ، یادگیری و خواندن نماز است .
اگر دانش آموزان از همین کودکی با رفتار های مذهبی خصوصاً نماز آشنا شوند ، و به انجام آن مبادرت ورزند ، این امر در آنها درونی شده و امکان ترک آن کمتر است و در نهایت امکان روی آوری آنها به سمت گناه و بزهکاری کمتر می شود .
به منظور تحقق این اهداف تربیتی هر هفته ایی که مدرسه شیفت صبح بود نماز جماعت برگزار می کردم امّا استقبال دانش آموزان از نماز کم بود و شرکت کنندگان از 10 تا 20 نفر متغیر بودند و این تعداد به نسبت 38 دانش آموزی که کلاس داشت بسیار کم بود . بعضی اوقات می دیدم که دانش آموزان در هنگام نماز یا در حیاط مدرسه هستند یا در بیرون از فضای مدرسه می باشند و بعضی ها هم دائما در هنگام برگزاری نماز جماعت با تاخیر در صف های نماز جماعت حضور پیدا می کنند که این موضوع بسیار باعث رنجش و اذیت بنده می شد .
این مسئله را با مدیر ، اعضای انجمن اولیاء و دبیران مدرسه که تجربه آنها بیشتر از بنده بود در میان گذاشتم و پس از چند جلسه ایی که با مدیر ، اعضای انجمن اولیا مدرسه و شورای دبیران داشتم مسائلی را مطرح کردم.


5,000 تومان