7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43501
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2012
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني

دانلود تحقیق درمورد گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني

0 2k
دانلود تحقیق درمورد گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني

با دانلود تحقیق در مورد گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گزارش مشاهده محيط فيزيكي و برآورد نيروهاي انساني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مشخصات مدرسه‌اي را كه اينجانب مريم كمال‌زاده گيلاني در آن واحد تمرين معلمي 1 خود را كارآموزي كردم، به شرح زير است:

§       نام واحد آموزشي بنده مدرسه راهنمايي تحصيلي دخترانه بنت‌الهدي الصدر 1 مي‌باشد كه كد آموزشي آن 20819003 است.

§       محل استقرار آن در لاهيجان، خ اميرشهيد، خيابان استقلال و تلفن آن 2236210-141 مي‌باشد.

§       وضعيت مدرسه مستقل و يك آموزشگاه عادي دولتي (دو نوبته) است.

§       مساحت مدرسه‌ي مذكور به صورت تفكيك شده به قرار زير است:

كل زمين مدرسه 25/2197 مترمربع و طبقه‌ي هم كف آن 773 مترمربع. كل زيربنا مدرسه 1097 مترمربع، تعداد طبقات آن (2 طبقه)، تعداد كل اتاق و سالن آن 23 باب و مساحت كل اتاق و سالن 631 مترمربع مي‌باشد. در اين مدرسه 3 اتاق اداري به مساحت كل 54 مترمربع و 1 آزمايشگاه به مساحت 24 مترمربع، يك كتابخانه به مساحت 24 مترمربع، يك سالن اجتماعات به مساحت 96 مترمربع، 2 اتاق سرايداري به مساحت 36 مترمربع، 9 سرويس بهداشتي يه مساحت 3/26 مترمربع و سالني به مساحت 15 مترمربع (كريدور) دارد.

§       در اين مدرسه 14 اتاق به كلاس درس اختصاص يافته است كه مساحت كل آنها 384 مترمربع مي‌باشد. به طور تقريبي البته بعضي از كلاس‌هاي كه بنده در آنها حضور يافته‌ام، 8×5 مترمربع با ارتفاع 5/2 متر و با نورگير چپ با 2 پنجره‌ي بزرگ در سمت چپ كلاس به طول و  عرض 2 متر، با پرده‌هاي سبز و آبي در كلاس‌هاي مختلف.

اين كلاس‌ها تخته سياهي به طول و عرض 1×2 متر به رنگ سبز داشتند و مهتابي‌هاي آنها دردو رديف و هر رديف 3 عدد دوقلو كارگذاشته شده بودند. البته برق تامين كننده كل ساختمان مدرسه برق 3 فاز است. ديوارهاي كلاس با دو رنگ طوسي و سفيد نقاشي شده بودند كه تقريباً 5/1 متر نزديك به سقف رنگ سفيد و 1 متر پايين‌تر به رنگ طوسي بود.

§       تعداد دانش‌آموزان كل مدرسه 465 نفر و در كلاس‌هايي كه من حضور داشتم، كلاس اول «د» 31 نفر، كلاس دوم «الف» 29 نفر، كلاس دوم «ج» 35 نفر و كلاس سوم «ب» 36 نفر دانش‌آموز داشتند.

البته تعداد دانش‌آموزان در كلاس‌ها متغير بود و دليل آن حجم متغير كلاس‌ها، ترتيب قرار گرفتن دانش‌آموزان بر حسب حروف الفبا، نوسان دانش‌آموزان از لحاظ جمعيتي در هر پايه است.

§       گرماي موجود در هر يك از كلاس‌هاي درس را يك دستگاه بخاري گازسوط 8000 تامين مي‌كند و ضمناً خنك كردن هوا را در فصل بهار (خردادماه) پنكه‌هاي نصب شده در كلاس‌ها سبب مي‌شوند.

§       ترتيب قرارگرفتن ميز و نيمكت‌ها در هر كلاس به اين ترتيب است كه نيمكت‌ها به سه رديف اول و سوم هر رديف 7 نيمكت و رديف وسط به تناسب جمعيت كلاس‌ها از 2 تا 4 رديف چيده شده‌اند.

در اين مدرسه كه مي‌رفتم، بعضي از نيمكت‌ها چوبي بوده‌اند، البته رديف‌هاي جلو و رديف‌هاي عقب فلزي و بزرگتر بودند و البته افرادي كه بر روي رديف‌هاي جلوتر نشته‌اند، نسبت به افراد رديف‌هاي عقبي ريزجثته‌ بودند. اين‌گونه چيدن ميز و نيمكت‌ها، باعث مي‌شود كه دانش‌آموزان در وضعيت راحت‌تر جسمي و روحي قرار گيرند و اثر مثبتي در يادگيري آنها دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر