7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43625
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2583
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ويروس هاي كامپيوتري

دانلود تحقیق درمورد ويروس هاي كامپيوتري

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد ويروس هاي كامپيوتري

با دانلود تحقیق در مورد ويروس هاي كامپيوتري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ويروس هاي كامپيوتري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ويروس هاي كامپيوتري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ويروس هاي كامپيوتري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

 

يك ويروس، يك برنامه كامپيوتري است كه هنگام اجراي يك برنامه، به اجرا درمي‌آيد. بنابراين فقط فايل‌هاي اجرايي مي‌توانند آلوده شوند. اين فايل‌ها در MSDOS معمولاً داراي پسوند EXE،COM ، BAT و يا SYS هستند. بنا به تعريف، ويروس ساير برنامه‌ها را با نسخه‌هايي از خودش آلوده مي‌كند. ويروس توانايي تكثيرشدن دارد، پس در جستجوي مداوم براي محيط‌هاي ميزبان جديد براي توليد مثل مي‌باشد . بي‌خطرترين ويروس‌ها،  فقط تكثير مي‌شوند و در سيستم‌هاي جديد گسترش مي‌يابند، اما برنامه ويروس ممكن است ساير برنامه‌ها را تخريب يا داده‌ها را مختل كند. شايد در اين ضمن خودش نيز تخريب شود. تنها شواهد چنين ويروس‌هايي، تخريبي است كه در سيستم‌هاي آلوده شده ايجاد مي‌كنند. اين امر ايجاد سد دفاعي در مقابل ويروس را بسيار مشكل مي‌كند.

ويروس‌ها مي‌توانند بلافاصله پس از ورود به يك دستگاه، مخرب شوند و يا مي‌توانند برنامه‌ريزي شوند تا زمان خاصي شروع به فعاليت كنند. نوع ديگري از ويروس منتظر است تا يك توالي خاص رايج از ضربات روي شاسي‌هاي صفحه كليد اجرا شود. از آن بدتر، حتي اگر بنظر برسد يك دستگاه آلوده، پاكسازي شده است، نوع بد خيمي از اين ويروس وجود دارد كه مي‌تواند مجدداً ظاهر شود و مشكلات تازه‌اي به وجود آورد.

 

مقدمه

 

برنامه‌هاي كامپيوتري شوخي‌آميز و گاهي مخربي كه ويروس خوانده مي‌شوند و به نظر مي‌رسد با سرعت الكترون‌هاي متحرك سير مي‌كنند، مانند يك بلاي غيرقابل كنترل در جامعه جهاني كامپيوتر انتشار يافته‌اند. برنامه‌هاي ويروس، كه براي دست انداختن ديگران يا خرابكاري عمدي نوشته مي‌شوند، با استفاده مشترك از نرم‌افزارهاي آلوده به ويروس توسط اپراتورهاي ناآگاه، به سرعت از كامپيوتري به كامپيوتر ديگر انتشار مي‌يابد.

در اوايل دهه 1980، اگر برنامه‌نويسي مي‌گفت كه كامپيوتر مي‌تواند به ًويروسً آلوده شود، احتمالاً با خنده تمسخرآميز همكارانش مواجه مي‌شد. طي اين مدت واكنش در مقابل اين مساله تا حدي تغير كرده است و اين امر تا حدودي به تبليغات گسترده، اما نه هميشه مبتني به واقعيتي كه به عمل آمده است، مربوط مي‌شود. اما حتي امروزه بسياري از كاربران داراي اين تصور غلط مي‌باشند كه ويروس‌هاي كامپيوتر ويروس‌هاي بيولوژيكي هستند.

البته چنين نيست. ويروس هاي كامپيوتر برنامه هستند، درست مانند برنامه‌هاي كاربربرگ يا وازه‌پرداز. به دليل اين تصور غلط از ويروس‌هاي كامپيوتري است كه طيف واكنش‌ها در قبال اين موضوع از خنده‌اي تمسخرآميز تا لبخندي از روي آگاهي گرفته تا هراس عمومي از آلودگي ويروسي متغير مي‌باشد. تا كنون توضيحات مبتني بر واقعيت در مورد اين موضوع عموماً ناديده گرفته شده‌اند، حال ممكن است از خود بپرسيد؛ "چگونه ممكن است برنامه‌اي در يك كامپيوتر مانند ويروس‌هاي طبيعي در داخل بدن يك جاندار عمل كند؟" براي اينكه بتوانيد به اين سؤال پاسخ دهيد بايد با ساختمان سيستم‌هاي كامپيوتري آشنا باشيد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر