9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43802
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2143

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعاون در اقتصاد

دانلود تحقیق درمورد تعاون در اقتصاد

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تعاون در اقتصاد

با دانلود تحقیق در مورد تعاون در اقتصاد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعاون در اقتصاد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعاون در اقتصاد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعاون در اقتصاد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

پس از انقلاب صنعتي و شكلگيري اقتصاد بازار و يا به تعبيري اقتصاد آزاد و آزادي اقتصادي انديشمنداني نيز به تئوريزه كردن نظام بازار و قوانين حاكم بر عرضه و تقاضا پرداختند كه مباني نظري و چارچوب نظري مكتبهايي چون كلاسيك و نئوكلاسيك را فراهم ساختند. در چارچوب اين پارادايم دولتها از دخالت در امور اقتصادي منع شدند زيرا كه در اين «الگوي مادر» دولت تاجر خوبي تلقي نميگشت و وجودش با تعبير«بد و ضروري» توجيه ميشد، آزادي عبور و آزادي جريان (بگذار بگذرد و بگذار جريان يابد) از جمله گزارههاي بسترساز براي روند اقتصاد آزاد بود. دست نامرئي آدام اسميت يا مكانيسم خود مصحح او از جمله تئوريپردازهايي بود كه تمامي فرايندهاي اقتصادي را به قانون «تار عنكبوتي عرضه و تقاضا» احاله مي‌كرد و يا قانون ظروف مرتبطه انديمشندي چون ژان باتيستسه نيز توجيهگر اين وضعيت بود و ديگراني چند، كه براي جلوگيري از اطاله كلام به همين ميزان بسنده ميشود و از نظرات آنها چشمپوشي ميگردد. اين تئوريپردازيها و انديشههاي اقتصادي كه در ليبراليسم اقتصادي يا مكتب كلاسيكها مطرح بود عملاً در سه عرصه ناتواني نشان داد و منجر به نگرشهاي جديد از جمله شكلگيري اقتصاد بخش تعاون شد براي روشن شدن بحث مختصري به اين سه حوزه ناكارآمدي در انديشههاي انديشمندان كلاسيك ميپردازيم. اين سه عرصه عبارت بودند از:

1.              اتلاف و نابودي منابع طبيعي كه با گسترش انديشه ليبراليسم اقتصادي و عملياتي شدن آنها به طور شديد و فزاينده لطمه جبرانناپذيري بر منابع طبيعي وارد كرد.


2.
      اين انديشه زماني كه در هستي اجتماعي واقعيت يافت و در كارگاهها و كارخانهها به اجرا درآمد شديداً به عامل استثمار و بهرهكشي از نيروي كار تبديل شد و روز به روز به دشواريهاي زندگي كارگران و شرايط بد زيستي و مادون انساني آنها دامن زد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر