6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43814
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1758
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تقويت کننده هاي عملياتي

دانلود تحقیق درمورد تقويت کننده هاي عملياتي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تقويت کننده هاي عملياتي

با دانلود تحقیق در مورد تقويت کننده هاي عملياتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تقويت کننده هاي عملياتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تقويت کننده هاي عملياتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تقويت کننده هاي عملياتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

تقويت کننده هاي عملياتي به اختصار آپ امپ ناميده مي شو ند.و به صورت مدار مجتمع در دسترس مي باشند.اين تقويت کننده ها از پايداري بالايي برخوردارند.، و با اتصال ترکيب مناسبي از عناصر خارجي مثل مقاومت،خازن،ديود و غيره به آنها،مي توان انواع عمليات خطي و غير خطي را انجام داد.




از ويژگيهاي اختصاصي تقويت کننده هاي عمليا تي ورودي تفاضلي و بهره بسيار زياد است.

اين المان الکترونيکي اختلاف ميان ولتاژهاي ورودي در پاي هاي مثبت و منفي را در خروجي با تقويت بسيار با لايي آشکار مي سازد.حتي اگر اين اختلاف ولتاژ کوچک نيز باشد.،آنرا به سطح قابل قبولي از ولتاژ‌ در خروجي تبديل مي کند.به شکل مداري اين المان در زير توجه کنيد.

اين المان همواره داراي دو پايه مثبت و منفي در ورودي،اين دو پايه ورودي مستلزم يک پايه در خروجي هستند.
پايه ورودي مثبت را در اصطلاح لاتين
noninverting و پايه منفي را inverting مي گويند.


نحوه عملکرد op_amp


اين المان بسته به وضعيت پايه هاي ورودي و خروجي داراي شرايط و عملکرد متفاوتي خواهد شد که در زير به توضيح راجب اين وضعيت ها مي پردازيم.


اگر
inverting > noninverting باشد.خروجي به سمت منفي VSS اشباع مي شود.منظور از منفي VSS مقدار منفي ولتاژ تغذيه آيسي است. مثلا اگر ولتاژ ورودي 5 ولت باشد و ورودي پايه منفي داراي ولتاژي بزرگتر از ورودي پايه مثبت باشد.خروجي به سمت منفي 5 ولت به اشباع مي رود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر