7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44637
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1578

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تولید سنگ

دانلود تحقیق درمورد تولید سنگ

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تولید سنگ

با دانلود تحقیق در مورد تولید سنگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تولید سنگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تولید سنگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تولید سنگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

عمل بیرون آوردن سنگ از بستر طبیعی اش را استخراج می گویند.روش استخراج تا حدی به طبیعت سنگ بستگی دارد. بعضی از سنگ ها به صورت افقی روی هم قرار گرفته اند و لایه ها و طبقات بعنوان صفحات بستر شناخته می شوند. در دیگر سنگ ها صفحات مجرای قائم نمایان تر می باشد که به آن صفحات درز می گویند. در بعضی از سنگ ها هر دو شکل نمایان می باشد. در یک روش استخراج سنگ، توسط مته سوراخ هایی نزدیک به هم در امتدادهای عمود بر هم در صفحات بستر یا صفحات درز یا هر دو ایجاد می گردد. سپس گوه هایی به داخل حفره ها رانده می شوند تا سنگ را در جهت خط مته شکاف دهند. بعد از آن در خارج از منطقه استخراج بوسیله ماشین های شیارزن که دارای یک قلم درزی می باشند که روی یک یا دو پهلو سوار شده اند و روی ریل های سوختی حرکت می کنند کانالهایی به عمق 3 متر درون سنگ ایجاد می کنند که این کانال ها در وسط و نیز در جانبین بوجود خواهند آمد. ولی غالب اوقات از اره سیمی استفاده می گردد. اره سیمی شامل یک سیم 6 میلیمتری کشیده شده بین قرقره هایی که بالا و پایین می روند می باشند اره ها از ماسه کوارتز بعنوان یک عامل برش استفاده می کنند. در نهایت، استخراج یا برش قطعات به بلوک هایی با پهنای تقریبی 2/1 متری بوسیله اره های سیمی کامل می گردد. بلوک های سنگی که اینگونه تشکیل شده اند بوسیله تریلی به محل ها انتقال داده می شود.

پرداخت های سطحی سنگ

پرداختهای سطحی سنگ ها شامل پرداخت اره ای، پرداخت ماشینی و دستی
می باشد.

ساختمان و سنگ

امروزه در صنعت ساختمان سازی بطور گسترده ای از سنگ به عنوان یک مصالح نما سازی برای ساختمانهای بزرگ، اسکلت فلزی یا بتونی استفاده
می گردد. کارهای سنگی به چهار گروه زیر تقسیم می گردد:

قاب سازی، روکش کاری، پیشانی و کف سازی. روکش به یکی از دو صورت، نمای طرح دار یا قلوه سنگ به کار می رود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر