6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44755
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مهندسي اهواز

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مهندسي اهواز

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مهندسي اهواز

با دانلود تحقیق در مورد زمين شناسي مهندسي اهواز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمين شناسي مهندسي اهواز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمين شناسي مهندسي اهواز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمين شناسي مهندسي اهواز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

گذشته از تقسيم بندي و خصوصيات چينه شناسي قسمت اهواز که در فرصتهاي مناسب توسط علاقمندان مطالعه مي گردد، آنچه از نقطه نظر اين گزارش اهميت دارد، خواص ژنوتکنيکي اينها است که به لحاظ گسترش وسيع در منطقه اهواز در قسمت خصوصيات ژنوتکنيکي به ذکر خصوصيات عمده آن مي پردازيم. آبرفتهاي جوان که اکثراً منطقه اهواز را شامل مي گردد، در راستاي طاقديس اهواز و زين العباس ضخامت کمتري دارد که در منطقه گلف اين ضخامت به 8 متر مي رسد. ولي احتمالاً به طرف شمال شرق ضخامت اين رسوبات بيشتر مي گردد و بيشترين ضخامت در جنوب غرب گسل اهواز به طرف جنوب ميباشد.

سنگ شناسي ماسه سنگ آغاجاري

تعداد سه نوع از تيپ ماسه سنگهاي تشکيلات آغاجاري مطالعه سنگ شناسي گرديده که نتيجه آن به شرح زير خلاصه مي گردد:

25-40 درصد از مواد تشکيل دهنده خرده سنگ هاي آهکي

10-20 درصد از مواد تشکيل دهنده دانه هاي کوارتز و قطعات چرتي

10-20 درصد از مواد تشکيل دهنده خرده سنگهاي دگرگوني

10-40 درصد از مواد تشکيل دهنده هماتيت و ترکيبات آهن دار

10-20 درصد از مواد تشکيل دهنده ساير مواد و کانيها

سيمان همه ماسه سنگها آهکي بوده که نسبت آن در طبقات مختلف تفاوت دارد. به علاوه کانيهاي رس و کائولونيت خميره سنگ را تشکيل مي دهد. ميزان تخلخل آنها 10-20 درصد بوده ولي جور شدني جهت يافتگي و کرويت در ماسه سنگها فرق دارد.

تخلخل و کانيهاي رس در ماسه سنگها در مقاومت و استحکام ماسه سنگها تأثير عمده داشته و رخنمون هاي آنها داخل رود کارون با جذب آب کاملا سست گرديده با چکش به راحتي از هم جدا مي شوند. اين سستي به تناسب افزايش تخلخل و کانيهاي رسي بيشتر شده و خصوصيت ظاهري نرم تري را نشان مي دهند.

زمين ساخت اهواز:

فاز کوهزائي نهائي آلپ باعث چين خوردگي زاگرس شده است در اثر اين فاز کوهزائي طاقديس اهواز با روند N73W موازي با روند کلي زاگرس حاصل گرديده است. زمان چين خوردگي به زمان پليوميوسن نسبت داده مي شود. در نتيجه تشکيلات آغاجري نهشته هاي ضمن کوهزايي بوده و کنگلومراي بختياري نهشته هاي پس از کوهزائي مي باشد که به طور دگر شيبي زاويه دار روي اين تشکيلات قرار مي گيرد.

جهت عمومي فشار از ناحيه جنوب غرب به شمال شرقي با حرکت پليت عربستان به طرف ايران ايجاد مي گردد همين حرکت به وجود آمدن طاقديس اهواز و طاقديس زين العباس را باعث گرديده است. که ابتداي منطقه چين خوردگي زاگرس ميباشد و چين ها ملايم است

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر