7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45069
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1420

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد موتورهاي طبيعت

دانلود تحقیق درمورد موتورهاي طبيعت

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد موتورهاي طبيعت

با دانلود تحقیق در مورد موتورهاي طبيعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موتورهاي طبيعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موتورهاي طبيعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موتورهاي طبيعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

در قرن هجدهم مرد بزرگي به نام لزار كارنو در فرانسه زندگي مي‌كرد. او پستهاي مختلفي در دولت وقت فرانسه داشت. او انسان فوق‌العاده تأثيرگذاري بود. از او به عنوان مردي كه پيروزي انقلاب فرانسه را سازمان‌دهي كرد ياد مي‌شود. او همچنين يك دانشمند و مهندس بي‌نظير بود كه كارهاي بزرگش حتي امروزه در خاطره‌ها وجود دارد. افتخارات خانوادگي آنها يك قرن بعد توسط سي دي كارنو كه او نيز يك مهندس بود و بعدها رياست جمهوري فرانسه را به عهده گرفت دنبال شد. وي از سال 1887 تا سال 1894 كه ترور شد عهده‌دار اين پست بود.

او كه در دوره‌اي بين اين دو عضو خانواده كارنوها زندگي مي‌كرد، نيكلاس ون سي دي كارنو نام داشت، كه او را سي دي صدا مي‌كردند. وي علاقه زيادي به موتورهاي بخار داشت. از مزارع سرسبز انگلستان تا مرزهاي گسترده و وسيع ايالات متحده هيچ اختراعي همانند موتور بخار باعث گسترش و تمدن فرهنگ غرب نشد. بسياري اختراع موتور را كه با دود و سر و صداي زيادي همراه بود تهديدي براي زندگي انسان مي‌دانستند. اما اين اختراع از بدو ورود توانست جاي خود را باز كند. موتورهاي بخار راه را براي ورود به عرصه صنعت باز كردند و تبديل به موتور انقلاب صنعتي شدند. اين موتورها در هر دو طرف اقيانوس اطلس مورد قبول واقع شدند. با طراحي‌هاي مختلف كه توسط مهندسين انجام مي‌شد، موتورهاي بخار رؤياهاي بشر را به واقعيت تبديل كردند. موتورهاي بخار سرزمينهاي مختلف را با هم مرتبط مي‌كردند. با برقراري اين ارتباط امكان پيشرفت نيز تسهيل مي‌شد. موتورهاي بخار نيروي لازم براي بريدن چوب و حركت دادن پيستون‌ها و اهرم‌ها را تأمين مي‌كردند. موتورهاي بخار با امكان تهيه لبنيات و آرد غله در مقياسهاي بزرگ محصول بيشتري در دسترس كشاورزان قرار مي‌دادند. گسترش استفاده از موتورهاي بخار جايگزين نيروي انساني گشت. قدرت موتورهاي بخار انرژي حركت و تغيير را به وجود مي‌آورد. موتورهاي بخار باعث صرفه‌جويي در زمان و نيروي بي‌كاري مي‌شدند. هر مكاني سعي در بهره‌گيري از اين اختراع داشت تا كار خود را با سرعت بيشتر و هزينه كمتر انجام دهد.

هر جايي كه ريلهاي آهني كار گذاشته مي‌شد، محصولات مختلفي كه در سراسر كشور توليد مي‌شدند در دسترس قرار مي‌گرفت. به نظر مي‌رسيد موتورهاي بخار هر جايي بروند آرزوهاي بشر را نيز همراه خود خواهند برد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر