8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45261
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2023

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه صنعت لاستيك

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه صنعت لاستيك

0 2k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه صنعت لاستيك

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه صنعت لاستيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه صنعت لاستيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه صنعت لاستيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه صنعت لاستيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

          توليدات جديد لاستيك از انواع كائوچوي طبيعي و مصنوعي تشيكل مي شود . هر چند كه بخش عمده كائوچوي طبيعي در درخت زارهاي ( Hevea Brasiliensis ) بدست مي آيد ، ليكن كائوچو را مي توان از قريب 50 نوع درخت ،‌بوته يا انواع ديگر رستني ها از جمله گياه قاصدك تهيه نمود كه شيرابه آن همان لاتكس لاستيك مي باشد. بهر حال بخش عمده درختاني كه لاتكش تراوش مي كنند در مناطق استوايي يا نيمه استوايي واقع هستند .

           نام كوئوچوك از زبان سرخپوستان آمريكاي جنوب شرقي     مي باشد . « كا » ( Ca ) به معني اشك و « اوچو » ( ochu ) به معني چوب كه كلا به معني اشك درخت مي باشد .

          در دهه 1760  دانشمندان فرانسوي استفاده از تربانتين را به عنوان حلال لاستيك مورد ارزيابي قرار داده و اين امر پوشش لاستيك روي پارچه ( فابريك ) را كه كاربردهاي متعددي از جمله پارچه هاي پشمي ، كتاني ، چرمي را داشت بهبود بخشيد.

           كائوچو را در اروپا جهت پاك كردن و از بين بردن نوشته هاي مدادي به كار برده شدكه قبل از آن صرفا « از خمير مرطوب نان استفاده مي گرديد . دانش وكاربردهاي كائوچو رفته رفته افزايش يافت و در سال 1780 جوليانس اولين كتاب مختص به لاستيك را انتشار داد. وي ماشينها را اختراع كرده كه بعدها با نام ( Masticator ) موسوم گرديد .

           اين ماشين تشكيل شده بود از يك رل يا استوانه كه روي آن ميله هاي ميخي شكل نصب كرده بودند و اين رلها مي توانستند در درون اتاقكي بچرخند. با كمال تعجب هانكوك مشاهده نمود كه دستگاه وي به سبب حرارت توليد شده در آن ، توده اي از لاستيك يكنواخت و خمير مانند را به او تحويل داد . اين كشف تصادفي بعدها منجر به اختراع غلطك اختلاط شد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر