10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45352
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2000

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ديابت دوران بارداري

دانلود تحقیق درمورد ديابت دوران بارداري

0 2k
دانلود تحقیق درمورد ديابت دوران بارداري

با دانلود تحقیق در مورد ديابت دوران بارداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ديابت دوران بارداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ديابت دوران بارداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ديابت دوران بارداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:55 صفحه

قسمتی از فایل:

آسيبهاي مغزي و كاهش ضريب خوشي در سنين بالا، ناشي از عوارض ديابت در دوران بارداري است. دكتر محسن خوش نيست، فوق تخصص غدد و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران با بيان اين مطلب، اظهار كرد: مهمرتين عارضه ديابت در دوران بارداري، افزايش وزن جنين يا ماكروزومي است، كه با وزن بيش از 4 هزار گرم در هنگام تولد همراه است و متعاقب آن احتمال ضربات و تروماهاي زايماني شامل در رفتگي شانه، آسيب اعصاب اندام هاي فوقاني و فلج شبكه هاي عصبي اندام فوقاني افزايش مي يابد.

وي تاكيد كرد:مرگ ناگهاني چنين در ماههاي آخر بارداري، از ديگر عوارض قند خون كنترل نشده در دوران باردري است. ميزان شيوع ديابت در دوران بارداري در جوامع مختلف تا 14 درصد گزارش شده، و به دليل آن كه با عوارض زيادي براي مادر و جنين همراه است، امروزه توصيه مي شود همه زنان در دوران بارداري از نظر قند خون آزمايش شوند. عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران يادآور شد:ديابت در دوران بارداري با علايم ظاهري همراه نيست؛ بنابراين براي تشخيص اين بيماري، تست قند خون در هفته هاي 24 تا 28 بارداري ضروري است. در اين تست پس از مصرف 50 گرم گلوكز، قند خون ارزيابي مي شود؛ در صورتي كه قند خون بالاتر از 130 گزارش شود، تستهاي تكميلي تر همچون تست تحمل گلوكز به عمل مي آيد و پس از اثبات ديابت، به درمان آن مبادرت مي ورزند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر