8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45527
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1683

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خانواده و والدین غایب

دانلود تحقیق درمورد خانواده و والدین غایب

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد خانواده و والدین غایب

با دانلود تحقیق در مورد خانواده و والدین غایب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خانواده و والدین غایب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خانواده و والدین غایب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خانواده و والدین غایب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

نیاز کودک  به حضور والدین

تربیت انسانها صورت انسانی دارد و از طریق برخوردها، ملاقاتها، تفاهم ها قابل اجرا و عمل است. آدمی چون کارگاه جوجه کشی نیست که فقط به آب و غذای لازم را تامین نمایند و بر این اساس حیوان  خود به خود رشد یابد و بزرگ شود.

کودک شدیدا تحت تاثیر عواطف و برخوردهای والدین است. ناگزیر است مباحثی را از زبان آنها بشنود و از طریق عمل آنها آن را ببیند و بیا بد و هم از طریق  ملاحظات فی  ما بین آن را  قبول کند و در جان و روانش نفوذ دهد. و وصول به چنین  مقاصد نیاز به حضور والدین دارد.

از جهت  دیگر کودک پدیده ای است که در بعد غریزی  بسی فرو تر از حیوان و در آنچه که به درک و فهم اخلاق او مربوط می شودقابل اوج گیری حتی در سطحی بالاتر از فرشتگان است. برای او مکان رشد به همان اندازه وجود دارد که امکان سقوط.حضور والدین و مراقبت آنها از کودک جلوگیرصدمه رسانی و آسیب  بخود و دیگران و جهت دهنده به روی رشد می تواند باشد

8,000 تومان