7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45583
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1646

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهرسازي نوين

دانلود تحقیق درمورد شهرسازي نوين

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شهرسازي نوين

با دانلود تحقیق در مورد شهرسازي نوين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهرسازي نوين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهرسازي نوين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهرسازي نوين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

    به دو خانه زير نگاه کنيد. هر دو از نظر شکل، اندازه و کاربرد يکسان هستند. هر دو محل زندگي قشر متوسط جامعه است. اما از خود بپرسيد کداميک مناسب تر است.

خانه اي که در سمت چپ مشاهده مي کنيد اثري منزوي از سبک مدرنيسم در دوران ويکتوريايي است. همسايه ها اغلب در عرض خانه هستند، اين خانه تنها يک ايوان کوچک و باريک دارد و در راه پله مدرن اين ساختمان هم خبري از همسايه ها نيست. هيچکس براي پيک نيک و تفريح در چمن هاي جلوي خانه نمي نشيند و اوقات خود را در زير درختچه هاي تزئيني نمي گذرانند. اين ساختمان هاي جديد انگار در يک عزاي هميشگي به سر مي برند.

       

 

ساختمان سمت راست در يک روستاي کوچک در "سانتيلانا دل مار" اسپانيا واقع شده است. اتاق هاي داخلي خانه فاقد تهويه مناسب هوا و ديگر امکاناتي که در


 

 

خانه اي سبک مدرن موجود است، مي باشد. همانطور که مشاهده مي کنيد در مقابل خانه از چمن کاري و درختچه هاي تزئيني خبري نيست. اما با اين حال حتي در هنگام ظهر که ساکنين خانه در داخل خانه و در حال استراحت هستند باز هم ديوارهاي بيروني خانه حس سرزندگي و شادابي را منعکس مي سازد. کاملا مشخص است که مردمي در اين خانه زندگي مي کنند؛ از پنجره ها گل آويخته شده و مغازه اي که در طبقه اول قرار گرفته اجناسش را به مردم مي فروشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر