9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45753
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1596

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان

دانلود تحقیق درمورد کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان

با دانلود تحقیق در مورد کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کربوهیدارتها و پوسیدگی دندان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:55 صفحه

قسمتی از فایل:

دندانپزشکان معمولاً در مورد آثار مضر کربو هیداتها و به خصوص قندها ی ساده بر دندان به بیماران خود هشدار می دهند یکی از مشکلات اثبات شده که مستقیماً با دریافت کربو هیدارتها ارتباط دارد پوسیدگی دندان یا حفره های دندانی است .

در زمان تشگیل دندان (دندان از طریق خون تغزیه می شود)مواد غذایی کربوهیداتی اثر کمی روی کیفیت دندان دارند اما اگر کربو هیدات موجود در غذا جانشین مواد مغذی لازم برای تشگیل دندان نظیر ویتامینها گردد ممکن است نتایج نامطلوبی بر روی دندان ،قبل از ظاهر شدن دندان به جای گذارد .

پس از ظاهر شدن دندان ، کربوهداتها ساده و به خصوص ساکارز (شکر) اهمیت زیادی دارند .پوسیدگی دندان هنگامی بروز میکند که باکتریهای موجود در دهان کربو هیراتها رژیم را برای تولید اسید به کار برند . این اسید می توتند مینا و ساختار زیرین دندان را حل نماید

 

 




 
 

 

 


کر بو هیدارتها ی ساده و خصوصاً ساکارز ،منبه غذایی سریع مورد استفاده توسط این میکروبها است هر نوع غذای حاوی کربو هیدارتها که به دندان ها بچسبد .

 

 

کربو هیداتها و بیماریهای قلبی عروقی

 

رژیمهای سرشار از غلات کامل یا سبوس دار و فیبر حاصل از غلات به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک  میکنند دلایل احتمالی مختلفی برای این اثرات مفید وجود دارد .رژیمهی سرشار از غذاهای پر فیبر دارای مقدار فراوانی ریز مغذی و مواد کیاهی مفید (فیتو کمیکال ها)هستند که برخی از آنها می توانند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر