4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45761
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1863

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ

دانلود تحقیق درمورد رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ

با دانلود تحقیق در مورد رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

رشته تحصيلي : علوم باغباني

عنوان آزمايش : رنگ آميزي و مشاهده مخمر با ميكروسكوپ

مقدمه :

خمير مايه يا مخمر يك قارچ ميكروسكوپي است. در طبيعت در همه جا يافت مي شود و قادر است قندها را به الكل و گاز دي اكسيد كربن و تركيبات معطر تبديل كند. مخمر شرايط اسيدي را ترجيح مي دهد و PH بين 4-6 براي آن ايده آل است. درجه حرارت پايين مخمر را نمي كشد در واقع مخمر مي تواند منجمد شود و زنده بماند. مخمر براي فعاليت و تخمير به محيط گرم نياز دارد. درجه حرارت مناسب براي فعاليت مخمر بين 27-34 درجه سانتيگراد است. انواع مخمر عبارتند از :

1.     مخمرفشرده يا تر : از صاف كردن يا فشرده كردن محلول خامه مانند مخمر به دست مي آيد. در طي شرايط نگهداري دما بايد بين 1-5 درجه بوده بعلاوه تهويه كافي براي خارج كردن گرماي ناشي از تنفس مخمر

  1. مخمر خشك : اين مخمر دماهاي بالا را براي خشك كردن تحمل مي كند و در دو نوع فوري و معمولي تهيه مي شود.
  2. مخمر مايع : اين مخمر يك محلول رقيق سلول هاي مخمر در آب است بطوري كه 1-7 ليتر آن معادل يك كيلوگرم مخمر فشرده است .اين مخمر براي واحدهاي صنعتي بزرگ مناسب استفاده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر