6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45794
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1807

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه

دانلود تحقیق درمورد تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه

با دانلود تحقیق در مورد تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تشريح مراحل اصولي طراحي کارخانه و ارزيابي مالي پروژه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مطالعه بازار و پيش بيني فروش :

اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يک واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يکديگر مقايسه کرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به جمع آوري اطلاعات اوليه بيشتري در مورد بازار آن محصول پرداخت .

بازار هر محصول بستگي به ميزان عرضه آن محصول ( مقدار توليدات داخلي بعلاوه واردات ) و نيز به ميزان تقاضاي آن محصول ( مقدار صادرات و مصرف داخلي ) دارد . پس از برآورد تقريبي اين دو کميت و همچنين تخمين قيمتي مناسب براي حال و آينده آن محصول ؛ نوبت آنست که سهمي از بازار را  که در آينده توسط توليدات واحد صنعتي مورد نظر تحت پوشش قرار مي گيرد ؛ براورد کرده وازاين طريق برنامه اي را براي توليدات و فروش آينده خود در نظر گرفت .

2- تعيين شرح و مشخصات محصول :

در اين مرحله لازم است تا اطلاعات بيشتري راجع به محصول مورد نظر جمع آوري گردد. اين اطلاعات بيشتر جنبه فني داشته و عموماّ پس از جمع آوري ؛ مي بايست از ديد فني و طراحي مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد . انجام يک تجزيه تحليل فني دقيق و حساب شده ممکن است به تغيير شکل ؛ جنس ويا نوع قطعات و اجزاي بکار گرفته شده در محصول بيانجامد و نهايتاّ محصول جديدي را با خصوصيات و ويژگيهاي بهتر پديد آورد

در اين مرحله پس از تعيين طرحها و نقشه هاي دقيق قطعات محصول و نيز نحوه مونتاژ آنها بر روي يکديگر ؛ نوبت به آن مي رسد تا اين قطعات و اجزاء را به سه گروه اصلي به شرح زير تقسيم کنيم :

- قطعاتي که مستقيماّ بايستي از بازار خريداري شوند .

- قطعاتي که براي ساخت به بيرون از کارخانه سفارش داده مي شوند .

- قطعاتي که در کارخانه بايستي توليد گردند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر