8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46360
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1972

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ساختمان براي قرن بيست و يكم

دانلود تحقیق درمورد ساختمان براي قرن بيست و يكم

0 2k
دانلود تحقیق درمورد ساختمان براي قرن بيست و يكم

با دانلود تحقیق در مورد ساختمان براي قرن بيست و يكم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساختمان براي قرن بيست و يكم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساختمان براي قرن بيست و يكم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساختمان براي قرن بيست و يكم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

ساختمان براي قرن بيست و يكم

ساختمانها كه بيشتر كارآئي انرژي دارند. راحت هستند و مي توانند از عهده برآيند. اينها هدف تكنولوژي ساختمان اداره ي DOE برنامه هاي كشور و جامعه هستند (BTS). براي شتاب دادن به توسعه و استمال گسترده از كارآيي انرژي و ارزيابي آن BTS:

* RED را براي تكنولوژيها و مفاهيم را براي كارآئي انرژي هدايت كنيد. دقيق تر با صنعت ساختمان و با توليدكنندگان مواد، تجهيزات و كارافزارها همكاري داشته باشيد.

* فرصت ذخيره پول / انرژي را براي سازندگان و خريداران خانه و ساختمانهاي تجاري ارتقاء دهيد.

* با گروههاي منظم كشوري و محلي جهت توسعه كدهاي ساختماني، استانداردهاي كارافزار و راهنمايي هايي براي استفاده از كارآئي انرژي همكاري كنيد.

* حمايت ها و اعطا كار در مورد كشور و جوامع جهت توسعه و تكنولوژي هاي موثر و عملكردها فراهم نماييد.

انتخاب وسيله گرمايي و خنك كننده

دقت در انتخاب كليدي براي عملكرد با هزينه كمتر مي باشد

مقدمه:

يك خانواده شاخص ممكن است 60 درصد يا بيشتر از درآمد سالانه خود را جهت گرمادهي و خنك كنندگي صرف كند. انتخاب دقيق و اندازه گيري در گرما و خنك كنندگي (تهويه) مي تواند هزينه هيا اوليه را كاهش دهد، راحتي صاحب خانه را افزايش مي دهد، كارآئي عملكردي را افزايش مي دهد و در حد زيادي هزينه هيا استفاده را كاهش مي دهد.

چرا اندازه گيري مهم است

اشتباه متداول در گرمادهي، تهويه و جريان مطبوع هوا (HVAC) صنعت، گرمادهي بيش از اندازه و سرمادهي و وسيله خنك كنندگي خارج از اندازه است مخصوصاً در مورد تهويه مطبوع و پمپم هاي گرما بيشتر صدق مي كند. چيز بزرگتر هميشه به مفهوم بهتر نيست. وسيله خارج از ظرفيت داراي هزينه اوليه بيشتر، هزينه اضافي براي عملكرد، و ممكن است داراي كارآئي كمتر نسبت به وسيله داراي اندازه بهينه باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر