8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46433
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1583
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صنايع دستي

دانلود تحقیق درمورد صنايع دستي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد صنايع دستي

با دانلود تحقیق در مورد صنايع دستي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صنايع دستي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صنايع دستي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صنايع دستي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

هنگامي كه سخن از صنايع دستي و پيشه هاي كهن به بيان مي آيد، ذهن به سمت هنرها و صنايع دستي عمده خطور مي كند. سفالگري، شيشه گري، خاتم كاري، منبت كاري، قلم زني و بسياري ديگر از صنايع كهن كه كم و بيش بواسطه مطالعات كنكوري و يا واحدهاي گذرانده شده در طي دوران تحصيل، هر دانشجوي هنر، در مورد آن اطلاعاتي دارد. اما در اين ميان، اشيايي وجود دارند كه داراي مسابقه اي بس طولاني‌اند، اما بواسطه ماهيت وجودي و كمتر بودن جنبه هاي تزئيني و سمبليك آنها، كمتر مورد توجه قرار مي گيرند. يكي از اين موارد، جاروهاي خانگي است.

طرح و ايده اي بكر، كه با استفاده از خصوصيات طبيعي نوعي بوته و با اعمال چند عمل ساده، ساقه هاي بوته جارو را به محصولي با كارايي مناسب تبديل مي كند. شايد بهتر باشد براي درك كارايي آن، گذشته اي نه چندان دور را كه جاروهاي برقي وجود نداشته اند را تصور كنيم. ساده است، حتي هم اكنون نيز تصور تميز نمودن سطحي نه چندان وسيع، بدون جارو، عملي مشكل و بسيار وقت گير خواهد بود. از نظر توليد و مراحل ساخت نيز اين شي قابل تأمل است. وسيله اي كه در عين يكپارچگي، علاوه بر دسته اي مناسب جهت قرارگيري در دست، داراي سطحي گسترده براي حداكثر تماس ممكن با سطح است.

 

در ابتدا، اميد به يافتن مطالبي مفيد و دقيق از طريق منابع و كتابهاي مرتبط وجود داشت، اما با گذر زمان و جستجو در اين رابطه، اطلاعات بسيار ناچيزي بدست آمد. بر همين اساس اين تحقيق، در اصل حاصل از مشاهده و مصاحبه مستقيم، با جارو سازان است.

در اين خلاصه، حرفه و پيشه جاروسازي، از چهلر جنيه، سازنده(صنعتگر)، مكان ساخت (كارگاه)، محصول(جارو) بهمراه ابزارهاي مورد استفاده در توليد، مورد بررسي قرار گرفته و دئر نهايت نتايج و اطلاعات بدست آمده، جمع بندي و بعنوان نتيجه ارائه شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر