10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46442
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1523

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت

دانلود تحقیق درمورد طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت

با دانلود تحقیق در مورد طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي سازه هاي فضايي براي نمايشگاههاي موقت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:100 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه



 

 

مقدمه:

علم، انقلابات، جنگ و هنر هر يك به نحوي جامعه را دگرگون مي سازند و تحولي در آن ايجاد مي كنند، تحولي كه چون فراز و نشيب رودخانه اي پرخروش، تكرارناپذير است.

انسان فاقد خلاقيت و هنر در اين عالم همانند شبح سرگرداني است كه حتي سايه اي هم از خود به يادگار نخواهد گذاشت. هنرمند جلوه هاي زيباي طبيعت را با احساسات لطيف خود درمي آميزد و نگرش عميق خود را به بيننده نمودار مي سازد تا او را از جريان حقيقي زندگي باخبر سازد.

آثار زيباي هنرمندان ما در نمايشگاهها، آب زلالي است در كام تشنة اجتماع. از اين رو آثار زيباي هنرمندان با برپايي نمايشگاههاي متعدد، سعي دارد رسالت خود را با ايجاد حركتي نوين در زندگي ادامه دهد و ريشه فرهنگي را به اوج برساند.

طراح نيز قصد دارد آرمان هنر را به انجام رساند و در برگزاري هرچه بيشتر نمايشگاهها به هنرمند ياري دهد. اين پروژه نيز حركتي را در برپايي نمايشگاههاي سريع الاحداث ترويج مي نمايد. نمايشگاههايي كه در هر فضايي اين امكان را به هنرمند و اجتماع مي دهد تا وصول به هدفش را ميسر سازد.

طراحي سازه هاي فضايي المانهايي هستند كه در كوتاهترين زمان و با هزينه كم، فضايي دلنشين را براي هنرمند و جامعه پديد مي آورد تا لحظه‌اي هرچند كوتاه سبب آن گردد كه انسان به دور از از مشغلة فكري در روياهاي زيباي فرهنگ خود غوطه ور شود.

اميد است اين پروژه بتواند سهم كوچكي را در اين راه به خود اختصاص دهد و عاملي باشد براي كسانيكه مي خواهند اين گفتار را به تكامل و مرحلة عمل برسانند.

 


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر