6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46957
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1542

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اعداد p

دانلود تحقیق درمورد اعداد p

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اعداد p

با دانلود تحقیق در مورد اعداد p در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اعداد p را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اعداد p ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اعداد p

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

ارتباط بین کلاس های پیچیدگی "P و NP" یکی از مسائل حل نشده در علوم رایانه نظری است و به عنوان مهمترین مسئله این زمینه مطرح گردیده است.

سؤال P=NP؟ در واقع این پرسش را مطرح می نماید که: اگر همیشه به سادگی بتوان صحت یک راه‌حل را بررسی کرد، آیا پیدا کردن راه‌حل نیز می‌تواند به آن سادگی باشد؟ ( در زمان چندجمله‌ای به جواب رسید. )

به عنوان مثال مسئله جمع اعضای زیرمجموعه را در نظر بگیرید. این یک مثال از مسئله‌ای است که تحقیق درستی راه حل آن ساده است، اما باور بر این است ( اما اثبات نشده است ) که محاسبه جواب آن مشکل است. فرض کنید یک مجموعه از عداد صحیح داده شده است، آیا یک زیر مجموعه ناتهی از آن وجود دارد که مجموع اعضای آن ۰ شود؟ به عنوان مثال،آیا زیر مجموعه‌ای از مجموعه { ۲-، ۳-، ۱۵، ۱۴، ۷، ۱۰- } وجود دارد که مجموع اعضای آن صفر شود؟ پاسخ مثبت است زیرا زیرمجموعه { ۲-، ۳-، ۱۵، ۱۰- } وجود دارد که در شرط صدق می کند و تحقیق این که جواب درست است یا خیر تنها با انجام سه عمل جمع امکان پذیر است. اما پیدا کردن این مجموعه در آغاز کار، کمی وقت گیر است. به اطلاعاتی که برای تحقیق پاسخ مثبت به این دست سؤال ها مورد نیاز است، یک Certificate گفته می شود. با در اختیار داشتن این اطلاعات درست، تحقیق درست بودن پاسخ در مسئله ما، در زمان چندجمله‌ای امکان پذیر است. بنابر این، این مثال در کلاس NP قرار می گیرد.

پاسخ به پرسش P=NP مشخص خواهد کرد که آیا راه حل مسائلی مانند جمع اعضای زیرمجموعه به سادگی تحقیق درستی پاسخ آن هاست یا خیر. در صورتی که ثابت شود P≠NP، آنگاه می توان نتیجه گرفت که بعضی مسائل وجود دارند که به صورت ذاتی، یافتن پاسخ آنها، "سخت تر" از تحقیق درستی پاسخ است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر