7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46975
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2704

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آنتی ویروس سیمانتک

دانلود تحقیق درمورد آنتی ویروس سیمانتک

0 2.7k
دانلود تحقیق درمورد آنتی ویروس سیمانتک

با دانلود تحقیق در مورد آنتی ویروس سیمانتک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آنتی ویروس سیمانتک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آنتی ویروس سیمانتک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آنتی ویروس سیمانتک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

حفاظت ضد جاسوسی جدید سیمانتک تبــليغـــات

سیمانتک نمونه بتا از آخرین محصول ضدجاسوسی خود را عرضه میکند که بعدا بعنوان یک قسمت تکمیلی در آخرین بسته امنیتی نورتن ارائه خواهد شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت http://www.ComeToNet.com و به نقل از نیوزفاکتور، نمونه ضدجاسوسی 2005 امنیت اینترنت نورتن (Norton Internet Security 2005 AntiSpyware Edition) میتواند بصورت بلادرنگ جاسوسها یا Spyware ها را در کامپیوتر یافته و آنها را پاک کند. شرکت میگوید که این سیستم به نحوی ساخته شده است که بتواند جلوی حملات آتی را نیز بگیرد.

بسته امنیتی جدید سیمانتک دارای سطوح اسکن چندگانه است که میتواند جاسوس اسپایور را در مرحله ورود شناسایی نماید. تکنولوژی بروزرسانی خودکار داخلی سیمانتک بصورت مرتب حفاظت را برای خطرات جدید تضمین مینماید.

فایروال شخصی نورتن کار مراقبت از دیتاهایی که کامپیوتر را ترک میکنند بعهده دارد به نحویکه اطلاعات بدون آگاهی یوزر ارسال نمیشود.

این لایه امنیتی اضافی باعث میشود تا بصورت خودکار جلوی جاسوس اسپایور و سایر برنامه های مخرب برای ایجاد ارتباط تخریبی به اینترنت گرفته شود.

برخلاف ویروس که سرانجام حضورش را در کامپیوتر اعلام میکند، جاسوس اسپایور خود را از دید یوزر پنهان نگه میدارد. به محض آنکه این جاسوس در کامپیوتری نصب میشود کار ردگیری فعالیت وب یوزر را آغار مینماید و تمام ضربه های کیبورد را برای بدست آوردن اطلاعات حساس شخصی بررسی میکند.

آنتی ویروس سیمانتک برای سیمبیان سری ۶۰ Symantec antivirous for mobile

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر