8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47136
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2058

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اختلاف سنت و مدرنيسم

دانلود تحقیق درمورد اختلاف سنت و مدرنيسم

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اختلاف سنت و مدرنيسم

با دانلود تحقیق در مورد اختلاف سنت و مدرنيسم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اختلاف سنت و مدرنيسم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اختلاف سنت و مدرنيسم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اختلاف سنت و مدرنيسم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:بنابه اعلام پژوهشگران اجتماعي، تشديد اختلاف سنت و مدرنيسم و تمايل جوانان به زندگي کردن با مد روز موجب شده است، روابط بعضا نامتعارفي در حوزه تعاملات اجتماعي جوانان مشاهده شود.
پارتي هاي شبانه که اغلب در اواخر هفته و در مناطق دور افتاده شهر برگزار مي شود، دغدغه برخي جوانان ايراني شده است و حتي آنهايي که تمايلي به حضور در اين گونه جشن ها ندارند، آماده اند که براي يک بار آن را امتحان کنند.
"مونا کاشفي،" پژوهشگر اجتماعي با تحقيقي بر روي 230 جوان و نوجوان دختر و پسر دريافته است که نزديک به 56 درصد جوانان علاقه دارند که همراه با دوستانشان در ميهماني هاي شبانه شرکت کنند. همچنين 6/43 از اين عده، بيش از يکبار در ميهماني هاي مختلط به همراه دوستانشان شرکت کرده اند.
يافته هاي اين تحقيق نشان مي دهد، 88 درصد از افرادي که حضور در پارتي هاي مختلط را تجربه کرده اند، بدون اطلاع خانواده هايشان در چنين جشنهايي شرکت کرده اند.
31 درصد از جوانان پاسخ داده اند که از ترس خانواده هايشان در چنين جشن هايي شرکت نمي کنند.
اين يافته ها همچنين بيانگر آن است که 12 درصد جوانان اصلا تمايلي به حضور در ميهماني هاي مختلط ندارند با اين حال به نظر مي رسد که صرفنظر از يافته هاي پژوهشگران، آمارهاي تکان دهنده از حضور جوانان در ميهماني هاي مختلط تا حدود نسبتا زيادي نگران کننده به نظر مي رسد.
"روزبه ص" دانشجوي مهندسي صنايع مي گويد: اصولا چند نوع مختلف از ميهماني هاي اينچنيني حائز اهميت است. نخست جشن هايي است که در سلامت انجام مي شود و همه چيز در افراطي ترين شکل ممکن به دست دادن روبوسي و رقص ختم مي شود.
وي مي افزايد: اکس پارتي، نوع هيجان انگيزتر اين پارتي ها است که در اين گونه جشن ها غالبا ميهمانان به وسيله قرص هاي اکس مورد پذيرايي قرار مي گيرند تا با انرژي مضاعف در ميان دوستان خود ظاهر شوند و نوع سوم و خطرناک اينگونه پارتي ها "سکس پارتي" است که در آن همه چيز از کنترل افراد خارج است و هر نوع حادثه زيان باري محتمل به نظر مي رسد.
روزبه مي افزايد: کساني که در ميهماني هاي نوع اول و دوم شرکت کرده باشند به تدريج مي توانند در پارتي هاي نوع سوم نيز حضور يابند.
وي در خصوص حالات ناخوشايند جوانان در ميهماني هاي نوع سوم مي افزايد: طبعا براي شاد بودن در ميان دوستان به انرژي خارق العاده اي نياز است که قرص هاي اکس و حشيش براي اين کار بسيار موثرند.
روزبه، پارتي هاي خطرناک را به نمايشنامه هايي زيبا از عقده هاي فرو خورده جوانان تشبيه مي کند و مي افزايد: مصرف اکس و مشروب، دنياي خيالي جذابي براي جوانان ايجاد مي کند، برخي از آنها پس از مصرف قرص ها به نقاشي بر روي ديوارها مي پردازند يا اينکه تمايل پيدا مي کنند در مکان هاي بلند بايستند.
"پوريا مفيدي"، دانشجوي الکترونيک که سابقه مصرف حشيش در ميهماني هاي مختلط را داشته مي گويد: يکي از شب ها که با دوستانم از پارتي بر مي گشتيم، يکي از بچه ها در حالي که ماشين سرعت زيادي داشت، در اتومبيل را باز کرد و قصد داشت خود را به پائين پرتاب کند که ما مانع شديم.
وي مي گويد: اکس پارتي ها سالم ترين محيط براي لذت بردن از دنياي جواني است!
مفيدي مي گويد: جواناني که اکس مصرف مي کنند، قبل از مصرف و در عالم هوشياري خود را متقاعد مي کنند که در مصرف زياده روي نکنند تا امکان لذت بردن بيشتر و بدون عوارض را در ميهماني هاي بعدي پيدا کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر