8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47262
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1599

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ايزوگام چيست؟

دانلود تحقیق درمورد ايزوگام چيست؟

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ايزوگام چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد ايزوگام چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ايزوگام چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ايزوگام چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ايزوگام چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

ايزوگام پديده اي است صنعتي و متكي به علم و تجربه و تكنولوژي در جهت ايمن سازي هرساخت و سازه اي دربرابر رطوبت حاصل از بارش برف وباران

ايزوگام كه با تنوع خود همواره بهره مند از كارائيهاي متفاوت ميباشد با گذر از آزمون هاي مختلف درآزمايشگاه هاي كارخانجات توليدي ضريب مقاومت آن افزايش يافته و آسودگي خاطر مصرف كنندگان را ارتقاء ميبخشد.

 

 


عایق های رطوبتی ایزوگام پشم شیشه اصل آمیزه ای از قیرهای اصلاح شده و پلیمرها می باشد.
محصولات ایزوگام پشم شیشه از پلیمرهای ترموپلاست از قبیل پلی پروپیلین و قیرهای پالایشی و الیاف های تقویت کننده حاصل شده است. تولیدات ایزوگام پشم شیشه با انعطاف پذیری مناسب قابلیت ضد آب بودن را به خوبی نمایان می سازد. ترکیب بیتومینی کاملاً اصلاح شده ایزوگام پشم شیشه در برابر فرسودگی حرارت، برودت، دارای مقاومت بسیار بالایی است.

تعریف:

عایق های پیش ساخته ایزوگام پشم شیشه اصل از دو لایه تقویت کننده شامل تیشوی نبافته با نخ شیشه و پلی استر (نوع سوزنی) حاصل شده است.

عایق های رطوبتی ایزوگام پشم شیشه اصل ضمن مقرون به صرفه بودن از کارایی لازم برخوردار است. بنابراین جابجایی های متعادل ساختمان و نوسانات متعارف سطح را تحمل می نماید.

مصارف:

عایق های رطوبتی ایزوگام پشم شیشه اصل جهت نصب بر روی پشت بام های شیب دار و مسطح تونل ها، سدها، پی ساختمان ها، استخرها، تراس ها، کانال های آب رسانی و تاسیساتی، حوضچه های صنعتی پارک ها، انبارها و... استفاده می گردد.

پایانه ها:

به منظور نگهداری صحیح، بعد از تولید سطح روئین عایق های ایزوگام پشم شیشه اصل با پودرهای معدنی و سطح زیرین آن با فیلم پوشانده می شود. عایق های ایزوگام پشم شیشه در انواع (با روکش و بدون روکش آلومینیمی) مخصوص، ممتاز و صادراتی تولید می گردد.

عایق ایزوگام پشم شیشه اصل با افزوده شدن یک لایه فویل آلمینیوم به صورت پیش فشرده موجب افزایش مقاومت حرارتی شده از تابش مستقیم آفتاب بر روی عایق جلوگیری کرده و باعث دوام عایق خواهد بود.

این نوع عایق با سطح صیقلی و زیبای خود عالی ترین نوع عایق بخصوص جهت سطوح شیب دار می باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر