7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47305
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2609

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بانکداري الکترونیک

دانلود تحقیق درمورد بانکداري الکترونیک

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد بانکداري الکترونیک

با دانلود تحقیق در مورد بانکداري الکترونیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بانکداري الکترونیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بانکداري الکترونیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بانکداري الکترونیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

بانكداري‌ الكترونيك‌ شامل‌ انواع‌ كانال‌هاي‌ ارتباطي‌ ميان‌ بانك‌ و مشتري‌ حقيقي‌ و حقوقي‌ مي‌شود. برخي‌ از سرويس‌هاي‌ آن‌ شامل‌:

1-      بانكداري‌ مبتني‌ بر وب‌ و اينترنتي

2-      ‌بانكداري‌ مبتني‌ بر فناوري‌ تلفن‌هاي‌ همراه‌

3-       بانكداري‌ مبتني‌ بر تلفني‌

4-       بانكداري‌ كيوسكي‌

5-       بانكداري‌ به‌ كمك‌ فكس‌

6-       پيام‌ كوتاه‌

7-       بانكداري‌ مبتني‌ بر دستگاه‌ خودپرداز

8-       بانكداري‌ مبتني‌ بر دستگاه‌هاي‌

9-       بانكداري‌ مبتني‌ بر كارت‌هاي‌ هوشمند و...مي‌شود.

بانكداري‌ الكترونيك‌ با اشاعه‌ ابزارهاي‌ دريافت‌ و پرداخت‌ الكترونيكي‌ باعث‌ كاهش‌ وابستگي‌ مبادلات‌ روزانه‌ به‌ پول‌ نقد و چك‌ و در نهايت‌ كاهش‌ هزينه‌هاي‌ مربوط‌ به‌ چاپ‌، نگهداري‌ اسكناس‌ مي‌شود.

 

 

حجم‌ مبادلات‌ تجاري‌ از طريق‌ بسترهاي‌ الكترونيكي‌

در چند دهه‌ اخير با گسترش‌ ابزارهاي‌ ارتباطي‌ و اطلاعاتي‌ حجم‌ تجارت‌ الكترونيك‌ در رقابت‌ با تجارت‌ به‌ شيوه‌ سنتي‌ از رشد و تحول‌ مناسبي‌ برخوردار بوده‌ است‌. در تحقيقي‌ كه‌ موسسه‌ فارستر انجام‌ داده‌ پيش‌بيني‌ شده‌ كه‌ در فاصله‌ سال‌هاي‌ 2002تا 2006 به‌ طور متوسط‌ هر سال‌ 5 در صد به‌ حجم‌ مبادلات‌ تجاري‌ از طريق‌ بسترهاي‌ الكترونيكي‌ افزوده‌ مي‌شود و مبلغ‌ آن‌ از 2293 دلار در سال‌ 2002 به‌ بيش‌ از 12837 ميليارد دلار در سال‌ 2006 خواهد رسيد.

در اين‌ مقاله‌ قصد داريم‌ وضعيت‌ توسعه‌ بانكداري‌ الكترونيك‌ در ايران‌ را مورد ارزيابي‌ قرار دهيم‌.

 

لزوم‌ ايجاد اتوماسيون‌ بانكي‌ در ايران‌

آغاز حركت‌ و توجه‌ جدي‌ به‌ بحث‌ اتوماسيون‌ سيستم‌ بانكي‌ ايران‌ در اوايل‌ دهه‌ هفتاد و در زمان‌ مرحوم‌ دكتر نوربخش‌ شكل‌ گرفت‌. در آن‌ سال‌ها با توجه‌ به‌ اينكه‌ جنگ‌ تحميلي‌ به‌ تازگي‌ تمام‌ شده‌ بود و مشكلات‌ و معضلات‌ اقتصادي‌ فراواني‌ از پس‌ آن‌ گريبانگير سيستم‌ اقتصادي‌ كشور به‌ ويژه‌ نظام‌ سنتي‌ بانكداري‌ شده‌ بود تصميم‌ بر اين‌ شد كه‌ با اصلاح‌ ساختار سيستم‌ بانكي‌ كشور زمينه‌ شكوفايي‌ و بهينه‌سازي‌ اقتصاد كشور را فراهم‌ كنند. بانك‌ مركزي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ با هدف‌ بهبود سرويس‌دهي‌ بانك‌ها به‌ مشتريان‌ و استفاده‌ بهينه‌ از بودجه‌هاي‌ تخصيصي‌ داده‌ شده‌ به‌ پروژه‌هاي‌ انفورماتيك‌ بانك‌ها، تصميم‌ به‌ اجراي‌ طرح‌ اتوماسيون‌ بانكي‌ گرفت‌. اين‌ طرح‌ شامل‌ بهينه‌سازي‌ روش‌هاي‌ بانكداري‌، اتوماسيون‌ شعب‌، سرپرستي‌ها و تهيه‌ يك‌ سيستم‌ نمونه‌ نرم‌افزاري‌، سخت‌افزاري‌ و مخابراتي‌ براي‌ استفاده‌ بانك‌هاي‌ كشور بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر