7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47409
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1665

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ديدگاه نوين در مديريت عملكرد

دانلود تحقیق درمورد ديدگاه نوين در مديريت عملكرد

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ديدگاه نوين در مديريت عملكرد

با دانلود تحقیق در مورد ديدگاه نوين در مديريت عملكرد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ديدگاه نوين در مديريت عملكرد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ديدگاه نوين در مديريت عملكرد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ديدگاه نوين در مديريت عملكرد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمـــه

براي هدايت عملكرد شاخص‌هائي ارائه گرديده است كه مهمترين آن بهره‌وري و برخورداري مديران از دانش فني و دانش علم مديريت و تجربه و آگاهي از بهره‌وري مي‌باشد سپس ارزيابي عملكرد در فرآيندها متفاوت مي‌باشد. در ارزيابي عملكرد اگر عملكردها بصورت كمي باشد محاسبه آن و ارزيابي آن خيلي آسان خواهد بود براي بهتر به نتيجه رسيدن در نظام شايسته سالاري ارتقاء عمودي و پرهيز از ارتقاء و انتصابهاي افقي است و مديران از رده‌هاي پايين و مياني به سطوح مديريت كل و مديريت ارشد نايل آيند و اين مهم رعايت عدل و انصاف هم مي‌باشد. بطوريكه در ارزشيابي عملكرد به آن توجه خاص گرديده و يكي از مباني اساسي عملكرد مي‌باشد و انتظار مي رود در ايران هم انتصابها بر اساس شايسته سالاري و براساس تجارب و علم و فنون و علم مديريت و ارتقاء‌هاي عمودي از پايين به بالا بصورت ‌پذيرد و از انتصاب افرادي كه داراي تجربه و علوم و فنون و علم مديريت از همان شغل نيستند بخصوص در سطح مديران جزء مديران كل و مديران ارشد پرهيز شود و حتي شايسته است در اين خصوص سازمان مديريت برنامه‌ريزي كشور الگوهاي كاربردي و راهبري را بطور جدي بكار ببرد تا شاهد بكار گماري مديران خلاق، با تجربه و برخوردار از علوم و فنون و علم مديريت در همان رشته و رسته شغلي باشيم. كه در اين قسمت با ديدگاههاي نوين در مديريت عملكرد و ارزيابي عملكرد و بررسي راهكارهاي متفاوت انتظار مي‌رود مديريت عملكرد بهينه را همه شاهد باشيم.

 

ضرورت بهره‌وري

چون مديريت عملكرد بخش كليدي از مديريت بهره‌وري مي‌باشد و براي رسيدن به هدف بهره‌وري بايد از يكي از زير مجموعه‌هاي آن يعني بهبود عملكرد استفاده كرد لذا در اين قسمت هدف اوليه كه همان بهره‌وري مي‌باشد مشخص و سپس يكي از راههاي رسيدن به اين مهم يعني مديريت عملكرد بررسي مي‌گردد.


بهبود بهره‌وري

بهره‌وري هميشه يك موضوع استراتژيك كشورها بوده به هرحال اين فرصت براي سازمانها وجود دارد كه بتوانند بهره‌وري خود را افزايش دهند كه اميد است در آينده نرخ بهره‌وري در كشور ما چند برابر نرخ آن در گذشته باشد اين پيش بيني صرفاً يك حدس نيست زيرا، مي‌دانيم كه سرمايه‌گذاري و تكنولوژيهاي نوين در بهبود بهره‌وري موثر خواهندبود. در ايران ميانگين شاخص بهره‌وري در سالهاي 55 45 در حدود 65/1 بوده يعني به ازاي هر واحد سرمايه‌گذاري 65/1 = GDP كشور افزوده شده است در حالي كه در سال 1379 اين شاخص به 64/0 تنزل پيدا كرده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر