7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47424
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1490

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راه هاي سعادت

دانلود تحقیق درمورد راه هاي سعادت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد راه هاي سعادت

با دانلود تحقیق در مورد راه هاي سعادت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راه هاي سعادت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راه هاي سعادت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راه هاي سعادت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

حكم وجوب اطاعت از اوامر و نواهي والدين بهترين وسيله براي تربيت فرزند است. دين اسلام به منظور تربيت اسلامي فرزند به تعديل استفاده والدين از اين وسيله پرداخته و اطاعت از اوامر و نواهي والدين را براساس احكام خمسه تكليفي (واجب، حرام، مباح، مستحب، مكروه) به پنج دسته تقسيم كرده است. دسته اي از اين اوامر و نواهي اطاعتشان بر فرزند واجب است و از جمله واجبات امر والدين به واجبات اعتقادي و فقهي است. يعني اگر والدين به فرزند امر كردند تا به خدا، معاد و... به طور كلي اصول عقايد دين اسلام ايمان بياورد و يا به آموزشهايي بپردازد كه اعتقادش را به اين اصول محكم و شبهات اعتقادي را از او رفع كند، واجب است از آن اطاعت كند. مثلاً اگر والدين متوجه شدند كه فرزندشان به شبهه تضاد عقل و دين، انكار پاداش و كيفر اخروي، انكار وحي و... گرفتار شده و خود قادر به رفع آن از ذهن و افكارش نيستند و در عوض به او امر كردند تا سخنراني آيه الله مصباح يزدي را از تلويزيون گوش كند تا بدين وسيله پاسخ صحيح شبهاتش را بيابد، بايد به اين سخنراني گوش كند.

ما در اين مقاله به بحث و بررسي فقهي ادله وجوب اطاعت اين اوامر مي پردازيم و شبهه تقليد از والدين را در اصول عقايد دين پاسخ مي گوييم.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر