9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47482
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1468

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ژنتيک

دانلود تحقیق درمورد ژنتيک

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ژنتيک

با دانلود تحقیق در مورد ژنتيک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ژنتيک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ژنتيک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ژنتيک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:50 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده: 

     الگوريتم هاي ژنتيک از اصول انتخاب طبيعي داروين براي يافتن فرمول بهينه جهت پيش بيني يا تطبيق الگو استفاده مي کنند. الگوريتم هاي ژنتيک اغلب گزينه خوبي براي تکنيک هاي پيش بيني  بر مبناي رگرسيون هستند. همچنين ساده خطي وپارامتريک نيزگفته مي شود، به الگوريتم هاي ژنتيک مي توان غير پارامتريک نيز گفت.

     مختصراً گفته مي شود که الگوريتم ژنتيک (يا GA) يک تکنيک برنامه نويسي است که از تکامل ژنتيکي به عنوان يک الگوي حل مسئله استفاده مي کند. مسئله اي که بايد حل شود ورودي است و راه حل ها طبق يک الگو کد گذاري مي شود ومتريک که تابع fitness هم نام دارد هر راه حل کانديد را ارزيابي مي کندکه اکثر آنها به صورت تصادفي انتخاب مي شوند. يكي از مهمترين كاربردهاي الگوريتم هاي ژنتيك حل مسئله فروشنده دوره گرد مي باشد كه در بخش دوم به طور كامل به آن مي پردازيم.

کلاً اين الگوريتم ها از بخش هاي زير تشکيل مي شوند :

انتخاب مجدد selection

تركيب  combination

جهش ژني mutation

که در ادامه آنها را توضيح خواهيم داد.

 

 

 

 

مقدمه:

قانون انتخاب طبيعي بدين صورت است كه تنها گونه‌هايي از يك جمعيت ادامه نسل مي‌دهند كه بهترين خصوصيات را داشته باشند و آنهايي كه اين خصوصيات را نداشته باشند به تدريج و در طي زمان از بين مي‌روند.

   مثلا فرض كنيد گونه خاصي از افراد هوش بسيار بيشتري از بقيه افراد يك جامعه يا كولوني دارند. در شرايط كاملا طبيعي اين افراد پيشرفت بهتري خواهند كرد و رفاه نسبتا بالاتري خواهند داشت و اين رفاه خود باعث طول عمر بيشتر و باروري بهتر خواهد بود(توجه كنيد شرايط طبيعي است نه در يك جامعه سطح بالا با ملاحظات امروزي يعني طول عمر بيشتر در اين جامعه نمونه با زاد و ولد بيشتر همراه است). حال اگر اين خصوصيت(هوش)ارثي باشد به طبع در نسل بعدي همان جامعه تعداد افراد باهوش به دليل زاد و ولد بيشتر اين‌گونه افراد بيشتر خواهد بود. اگر همين روند را ادامه دهيد خواهيد ديد كه در طي نسل‌هاي متوالي دائما جامعه نمونه ما باهوش و باهوش‌تر مي‌شود. بدين ترتيب يك مكانيزم ساده طبيعي توانسته است در طي چند نسل عملا افراد كم هوش را از جامعه حذف كند علاوه بر اينكه ميزان هوش متوسط جامعه نيز دائما در حال افزايش است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر