10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47501
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1855
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف

دانلود تحقیق درمورد تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف

با دانلود تحقیق در مورد تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:100 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

در اوايل دوران صنعت برق، سيستم هاي توزيع و تابلوهاي فشار قوي و فشار ضعيف جزء نيروگاه بودند. طراحي آنها، اگر بتوان چنين ناميد، تقريبا در تمام موارد به صورت تعجيلي و كاربردي انجام مي گرفت.

و امروزه با توجه به افزايش تقاضا و مصرف كننده هركدام به صورت يك بخش جداگانه درآمده اند كه با پيشرفت علم و تكنولوژي در تمام صنايع و بخش ها تابلوهاي برق هم از اين امر مستثناء نبوده اند.

با توجه به اينكه صنعت برق دنيا رو به الكترونيك نهاده است و تابلوهاي مانند PLC جايگزين اغلب تابلوهاي برق شده اند اما تابلوهاي فشار قوي و فشار ضعيف با اندكي تغييرات نسبت به گذشته در حفاظت و ايمني آنها، هنوز هم كه مدت هاي زيادي از توليد برق در دنيا مي گذرد در ورودي هر كارخانه بزرگ توليدي، پوشاك، ريسندگي و بافندگي، صنايع داخلي و كشاورزي، مناطق مسكوني و شهرك ها وجود دارد و بدليل قدرت مورد استفاده كارخانه ديگر مراكز احتياج به آن در ابتدا و انتهاي خطوط توليد برق ضروري به نظر مي رسد.

اين طرح با توجه به افزايش روز افزون كارخانجات و مراكز صنعتي و شهرك ها و نياز به تابلوهاي فشار قوي و ضعيف تهيه شده است كه اميد است گامي در جهت كارآفريني و خودكافيي ملت عزيزمان باشد.

 

 

 

فصل اول

كليات و سوابق

شامل:

1-1)معرفي اجمالي پروژه

2-1)معرفي محصول

3-1)سوابق توليد

4-1)كاربرد و مصرف محصول

5-1)مشخصات فني و نحوه بسته بندي محصول

6-1)بررسي نياز جامعه و تحليل عرضه و تقاضا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-1-معرفي اجمالي پروژه:

پروژه توليد تابلوهاي برق فشار قوي و فشار ضيف با ظرفيت توليد سالانه 1500 پانل توليدي در مساحتي به طول 4900 مترمربع بنا شده است كه تعداد كاركنان ان 2 نفر در 2 نوبت كاري بوده و تعداد روز كاري آنها 270 روز در سال است.

تاسيسات عمومي آن: برق، اب، سوخت (گازوئيل و بنزين) بوده و در قسمت اطفاء حريق 13 عدد كپسول آتش نشاني وجود دارد.

تاسيسات و تجهيزات و همچنين مواد اوليه آن داخلي بوده و در داخل كشور عزيزمان «ايران» تهيه مي شود و حدامكان سعي شده است از مصرف مواد خارجي بدليل هزينه هاي اضافه (گمرك و..) استفاده نشود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر