7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47518
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1657
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه كاراته

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه كاراته

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تاریخچه كاراته

با دانلود تحقیق در مورد تاریخچه كاراته در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاریخچه كاراته را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاریخچه كاراته ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاریخچه كاراته

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

تاريخچه كاراته

قدمت ورزش‌هاي رزمي به 5 هزار سال پيش مي‌رسد مي‌گويند 50 قرن پيش يك شاهزاده هندي كه ضرورت دفاع شخصي سلاطين و فرمانروايان را درك كرده بود. روش ابتدايي مبارزه با دست خالي را از خود ابداع كرد. وي در اين روش و كار انجام داد: يكي آنكه مطالعاتي بر روي حركات حيوانات كرد و ديگري هر چه هنر دفاع و حمله مي‌دانست جمع‌آوري نمود و با هم ادغام كرد و روش جهيدن و پرش انسان و حيوان را در هم آميخت. وي براي اينكه اين مسائل را از قوه به فعل درآورد به آزمايشهايي روي مفاصل و اندامهاي انسان پرداخت. وي سعي داشت با فرو كردن سوزن در نقاط مختلف بدن مناطق حساس و غيرحساس بدن را بشناسد و همچنين نقاط ضعف و قوت را بدست آورد. در اين آزمايش او، بسياري از اسيران و غلامان كشته شدند.

اگر جنبه روحي كاراته در نظر گرفته نشود جنبه جسمي آن بدون معني و مخرب خواهد بود. همانطوري كه مي‌دانيد منشاء كاراته از شرق آسيا است كه دامنة آن به غرب و سپس به اروپا كشيده شد. كاراته امروزي تا حدود زيادي نتيجه زحمات استاد بزرگ (فونا كوشي گي چين) است. اين شخص در هنر امروزي كاراته نقش و تأثير مهمي داشته است. (گي چين) داراي جثه‌اي كوچك بود و تعاليمش را زير نظر استاد (اتيوزو) تكميل نمود و با توجه به موقعيتهاي جغرافيايي، فرهنگي، سياسي، اجتماعي و استعدادي مختلف پيشرفتهاي زيادي نمود و به سرعت در سراسر جهان به عنوان بهترين وسيلة دفاعي شناخته شد. برخي كاراته را تنها تكنيكي براي مبارزه مي‌دانند كاراته واقعي راهي است براي زندگي كردن، راهي كه انسان را قادر مي‌سازد تا به قدرت روحي و جسمي خود پي ببرد. اگر جنبة روحي كاراته در نظر گرفته نشود، جنبه جسمي آن بدون معني و مخرب خواهد بود. در مورد سبكهاي مختلف كاراته بايد بگوييم كه اصولا تمامي سبكهاي متنوع در كاراته داراي يك ريشه واحد بوده و هدف همة آنها سالم‌سازي جسم و روح است. تفاوت روشهاي متنوع كاراته (از نظر تمريني و تكنيكي) اثر چنداني در هدف نهايي كه تقويت روح و شخصيت انساني است ندارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر