10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47525
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1391

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاسيسات

دانلود تحقیق درمورد تاسيسات

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تاسيسات

با دانلود تحقیق در مورد تاسيسات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاسيسات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاسيسات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاسيسات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:98 صفحه

قسمتی از فایل:

آشنایی با محیط کارآموزی

این مکان یک واحد تولیدی است لوازم کودک از جمله گهواره؛ کالسکه و غیره تولید می کند و تولیدات این واحد به ثبت رسیده که حتی به  کشورهای خارجی هم صادر و ثبت شده است.

مواد تشکیل دهنده این قطعات مشمای 060 و قوطی و لوله صنعتی می باشد که در محل اتصالات از مواد پلی امیت( مواد پلاستیکی)ABS و مواد پلی اتیلن تهیه می گردد که این قطعات به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک و غالب درست می شود کلیه قالبها (30 قالب) توسط کارگرهای حرفه ای ساخته می شود ساخت کلیه قطعات توسط دستگاه تزریق در این واحد آماده و مهیا می گردد نوعی گهواره که در این کارگاه ساخته می شود از نوع تاشو می باشد که هم به صورت تخت و گهواره استفاده می گردد که نسبت به گهواره های دیگر دارای مزیت بهتری می باشند به علت اینکه پس از استفاده فضای کمی اشغال می کند .

در این واحد تولیدی 42 نفر مشغول به کار می باشند که از این مجموع حدود 36 نفر آنها عهده دار کارهای برش ، ساخت ، دوخت،
بسته بندی می باشند و بقیه عهده دار قسمتهای مدیریتی، قالب سازی، کار کردن پشت دستگاه های تزریق، برش فلزات(تراش، فرز، دریل، جوشکاری ، کاربیت ) می باشند.

این واحد حدود 30 سال است که شروع به کار کرده است و محصولات این واحد به کشورهای حوزه دریای خزر و عراق و افغانستان هم صادر می گردد.

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

آشنایی با قطعات

 

 

ماشین‌ابزار

ماشین‌ابزار نامی کلی است برای اشاره به یکی از رشته‌های فنی که در آن کار با دستگاه‌های ویژه صنعتی آموخته می‌شود.

قسمت‌های مختلف یک ماشین ابزار که باید در طراحی لحاظ شوند عبارت‌اند از: 1- محورهای اصلی ماشین ابزار که می‌تواند به صورت چرخ‌دنده پینیون و چرخدنده شانه‌ای: پیچ راهنما پینیون و چرخدنده شانه‌ای، پیچ راهنما و مهره، Ballscrew باشد. 2- کوپلینگ‌ها و انتقال دهنده‌های قدرت. 3- جعبه دنده ماشین‌ ابزار. 4- بدنه و پایه دستگاه. 5- منبع قدرت. برای پوشش مناسب در طراحی بخش‌های فوق تسلط کافی به مباحث زیر ضروری است: 1- طراحی چرخدنده‌های ساده و مارپیچ، 2- چرخدنده‌های مخروطی، 3- چرخدنده‌های داخلی، 4- چرخدنده‌های حلزونی و محورهای حلزونی، 5- تحلیل یاتاقانها و محاسبه نیروی وارد بر آنها.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر