9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47569
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1485
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توت فرنگی

دانلود تحقیق درمورد توت فرنگی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد توت فرنگی

با دانلود تحقیق در مورد توت فرنگی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توت فرنگی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توت فرنگی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توت فرنگی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:94 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده

از نظر گیاه شناسی میوه عبارت است از تخمدان رشد کرده و تکامل یافته یک گل که ممکن است با برخی قسمت های دیگر گل همراه باشه. از نظر باغبانی میوه عبارت است از قسمت گوشتی و خوراکی یک گیاه چند ساله که به طور معمول به صورت تازه مصرف می شود و در بوجود آمدنش قسمت های مختلف گل تاتثیر مستقیم دارند . بنابراین خربزه، هندوانه،خیار، گوجه فرنگی و بادنجان که همگی یک ساله هستند، یا به صورت یک ساله کشت می شوند   سیب زمینی که گل در بوجود آمدنش نقشی ندارد، میوه به حساب نمی آیند(غده) و ژوخه

 و در بخش سبزی ها از آن ها نام برده می شود.

 

میوه ها از نظر نیازهای دمایی به دو دسته تقسیم می شوند:میوه های مناطق معتدله و میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیر.

میوه های مناطق معتدله همگی خزان دار بوده، برای رشد درباره احتیاج به یک دوره سرمای زمستانه دارند تا از حالت خفتگی بیرون آیند.

میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری ممکن است همیشه سبز و یا خزان دار باشد و بیشتر در مناطق گرم و نیمه گرم دنیا می رویند، و آن هایی که از این گروه خزان دار هستند به سرمای بسیار کمی نیاز دارند.هر یک از 2 گروه فوق بر اساس عادت رشد و نوع میوه ای. هر که بوجود می آورند، به گروههای متفاوتی به شرح زیر تقسیم می شوند:

گروهبندی میوه های مناطق معتدله

1-میوه های درختی

-الف -میوه های دانه دار مانند سیب، گلابی، به و زالزالک

میوه های هسته دار مانند گیلاس، آلبالو، زردآلو، هلو، گوجه و آلو

میوه های مرکب  مانند شاه توت و توت

میوه های خشکباری مانند فندق،گردو و بادام

2-میوه های خرد یا دانه ریز

آن هایی که میوه هسته یا حبه دارند مانند انگور،انگور فرنگی و زغال لخته آبی رنگ

آن هایی که میوه مجتمع دارند مانند تمشک و توت فرنگی

 

درختان همیشه سبز

مرکبات: شامل پرتقال،لیمو ترش، لیموشیرین، نارنگی، گریپ فروت

   نخیلات: شامل ازگیل و خرما

ازگیل که جزو دانه دارها است

ت-انبه و آواکادو

درختان میوه خزان کننده

 الف -انار

انجیر 

پسته

خرمالو

   3-گیاهان علفی

موز

آناناس (27)

نیاز برای فناوری پس از برداشت

میوه ها و سبزی ها به گونه ای آرمانی ، هنگامی برداشت می شوند که از لحاظ خوران یا کیفیت هبری در حالت بهینه باشند به هر حال از آن جایی که آنها سیستم بیولوژیکی زنده هستند پس از برداشت از بین می روند آهنگ از بین رفتن به میزان زیادی در میان فراورده ها متفاوت است ورویهمرفته بستگی به آهنگ متابولیسم آنها را ولی برای بسیاری  از آنها سریع است.

گسترش عمر پس از برداشت فرآورده های باغبانی، به دانش سازه هایی که به از دست رفتن کیفیت یا ایجاد مواد غیر قابل فروشی می انجامد نیاز دارد، هم چنین از این دانش برای ایجادفنا وری توانمند که میزان خراب شدن را به کم ترین حد می رساند.

استفاده شود این حوزه از تلاش علمی امروزه به عنوان پس از برداشت شناخته شده است در سال های اخیر پس از برداشت باغبانی توجه شده زیرا دانسته اند که  عملیات جا به جایی نادرست پس از برداشت به از دست رفتن مقدار زیادی از فرآورده  می انجامد ، که به نوبه ی خود نیاز به مصرف کارگر، مواد و سرمایه برای رشد دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر