12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47824
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2294

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه هاي كامپيوتري

دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه هاي كامپيوتري

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه هاي كامپيوتري

با دانلود تحقیق در مورد امنيت شبكه هاي كامپيوتري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنيت شبكه هاي كامپيوتري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنيت شبكه هاي كامپيوتري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنيت شبكه هاي كامپيوتري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:148 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

شبكه ابزارهايي تجاري براي شركت ها و موسسه ها هستند . بگذاريد اشخاص خوب هر چند كه نياز دارند با رايانه شما در شبكه ارتباط برقرار كنند، ولي افراد مزاحم را از شبكه دور نگاه داريد.اين موضوع قانون اصلي ايمني شبكه رايانه است. هيچ شبكه رايانه اي كاملا از مزاحمان شرور در امان نيست ولي مي توانيد به منظور جلوگيري از نقض هاي امنيتي شبكه خود يا اصلاح آنها گام هاي موثري برداريد .  با توجه به توسعه روزافزون سيستم هاي شبكه هاي كامپيوتري و وابستگي زندگي انسان ها به آن ايجاد امنيت در شبكه و جلوگيري از نفوذ بيگانگان در شبكه نكته اي مهم و حياتي است روزانه خبرهاي متعددي در مورد نفوذ بيگانگان به شبكه هاي  كامپوتري موجوداست افراد حرفه اي با پيدا كردن اين راه راه هاي نفوذ به شبكه هاي كامپيوتري حمله كرده وآسيب هاي فراواني را وارد مي سازد. همگان مي دانند كه روزانه بر كاربران خدمات وب ،پست الكترونيكي ، انتقال فايل ها و گروه هاي خبري افزوده مي شود ، سرپرستان شبكه هاي كامپيوتري هميشه نگران نفوذ بيگانگان هستند از طرف ديگر بسياري از سايت هاي وب بايد در اختيار همگان قرار گيرد تا موسسه يا سازمان به اهداف خود برسند. سياست هاي امنيتي فناوري اطلاعات امروزه براي همه از اهميتي اساسي برخوردار است خواه در بخش  خصوصي باشد خواه در بخش عمومي  همه مي خواهند خود و اطلاعاتشان را در مقابل حملات نفوذي محافظت كنند يك سايت امنيتي قوي مبنايي براي دستيابي به دفاع موفق در اين مبارزه فراهم مي آورد.ما در اين پروژه برخي از روشهاي بسيار متداول جهت حفاظت شبكه هاي رايانه اي را شرح مي دهيم.

بررسی نقاط ضعف امنیتی شبکه های وب

همانطور که می‌دانیم ایجاد امکان مراودات الکترونیکی در اینترنت با احتساب مزایا و محاسن بیشمار خود، مشکلات عدیده ای را نیز به همراه داشته است.در حقیقت هر یک از طرفین (سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان) با نگرانی های جدی مواجه هستند و در همین راستا، جهت ایمن‌سازی مراودات خود از یکدیگر انتظاراتی را مطرح می‌نمایند.

    ایجاد ایمنی و رفع هرگونه تهدید در انجام معلامات و یا تراکنش‌های اقتصادی، و نیز قانونمند و مطمئن بودن فعالیت و مخفی ماندن اطلاعات مربوطه به آن بعنوان توقعات مشتریان مطرح می‌شود و در مقابل فعالیت همراه با دقت کاربر، عدم انجام اعمال خلاف قوائد و قوانین شبکه و مراودات الکترونیکی و نهایتاً اجتناب از تخریب و یا صدمه‌زدن به سایت از انتظارات سرویس دهندگان می‌باشد.

     در عین حال هر دو طرف از واسطه انتقال دهنده اطلاعات که همانا سیستم‌های مخابراتی هستند توقع جلوگیری از استراق اطلاعات و ... را خواهند داشت.

     در حقیقت در مباحث مربوط به امنیت شبکه، ایمنی کاربر، ایمنی سرویس‌دهنده و ایمنی مخابراتی از رئوس مطالب مورد توجه می‌باشند.

در ادامه سعی در بررسی کاستی‌های مجموعه خواهیم نمود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر