5,000 تومان
  • فروشنده : لقمان حکیم

  • کد فایل : 47917
  • فرمت فایل دانلودی : .pptx
  • تعداد مشاهده : 1599
  • تعداد صفحات : 21

آخرین فایل ها

- بیشتر -

پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس15: بچه‌ها سلام!

در این درس می توان به این نکته اشاره نمود که به خاطر داشتن پیامبر دوست داشتنی و مهربان باید خدا را شاکر باشیم و قدر پیامبر خود را بدانیم و به این که مسلمانیم و چنین پیامبری داریم افتخار کنیم.این مفهوم در خط پایانی درس این گونه آمده است: مسلمانان...

0 1.6k
پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس15: بچه‌ها سلام!
در این درس می توان به این نکته اشاره نمود که به خاطر داشتن پیامبر دوست داشتنی و مهربان باید خدا را شاکر باشیم و قدر پیامبر خود را بدانیم و به این که مسلمانیم و چنین پیامبری داریم افتخار کنیم.

این مفهوم در خط پایانی درس این گونه آمده است: مسلمانان از این که پیامبری چنین مهربان داشتند، خیلی خوشحال بودند. در انتها نیز، محتوای درس در قالب یک حدیث و یک پیام قرآنی جمع بندی می شود.

بهتر است جهت فراگیری و ارزشیابی این درس از پاورپوینت استفاده شود. استفاده از پاورپوینت باعث می شود دانش آموزان با انگیزه بیشتری به مطالب توجه کرده و آن را یاد بگیرند.

در این قسمت، پاورپوینت نکات و سوالات درس مذکور(به همراه پاسخ آن) در 21 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.

قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.

اهداف درس:

✅ آشنایی با سلام به عنوان یکی از آداب اسلامی
✅ تمایل به سلام کردن در برخورد با دیگران
✅ رعایت ادب سلام کردن در برخورد با دیگران

5,000 تومان